donderdag 6 augustus 2015

Wat problemen, maar de nieuwe naam gaat toch door!

Hoi allemaal, ik heb gisteren de naam van mijn blog veranderd, maar als je dan naar mijn oude blogadres ging (callofbeauty593.blogspot.nl), kreeg je het bericht dat mijn blog was verwijderd. Dat was dus niet het geval, ik had gewoon de naam veranderd! Daarom was ik maar weer teruggegaan naar de oude naam, want mensen die niet op de hoogte waren van de namenwisseling en daarom mijn oude blogadres opzochten dachten dan dat mijn blog verwijderd was, wat absoluut niet het geval is. Volg je het nog?

 Nu heb ik ervoor gezorgd dat je wel naar mijn nieuwe adres kan, maar dat als je naar het oude adres gaat dus niet het bericht krijgt dat de blog is verwijderd, maar dat je dan eigenlijk gewoon hier terecht komt, alleen zullen er hier dus geen nieuwe berichten meer verschijnen.
Vanaf nu is mijn blog dus verplaatst naar calloffashion593.blogspot.nl en kan je daar terecht voor nieuwe artikelen en video's!
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen