maandag 3 augustus 2015

Op woensdag 5 augustus krijgt mijn blog een nieuwe naam!

Ik heb jullie al verteld dat mijn blog een nieuwe naam gaat krijgen en nu is het bijna zover! Op woensdag 5 augustus gaat het namelijk gebeuren. callofbeauty593.blogspot.com en Just Babette worden calloffashion593.blogspot.com en Call Of Fashion! Ik had liever het adres calloffashion.blogspot.com genoemd, maar deze naam kon helaas niet meer gebruikt worden. Dan maar weer 593 erachter, zoals bij het oude adres. Ik had al gezegd dat de naam dus ging lijken op het adres dat mijn blog nu heeft, en dat is dus ook zo. Ik heb er calloffashion van gemaakt omdat ik op mijn blog toch wel meer met mode bezig ben dan met make-up, dus ik vond callofbeauty niet erg representatief voor wat er op mijn blog te vinden was, en calloffashion wel. Natuurlijk houd ik me op mijn blog ook wel bezig met make-up, maar mode heeft toch wel de overhand. Dat was alles wat ik erover kwijt wilde! Ik hoop dat jullie het een leuke naam vinden!
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen