woensdag 5 augustus 2015

Eerste video: H&M shoplog

Ja, je hoort het goed. Ik had al verteld dat er behalve een nieuwe naam nog meer veranderingen zouden komen, en dat is dus dat ik een youtube-kanaal ben gestart! Het heet gewoon calloffashion. Ik weet nog niet zeker of ik er mee doorga, maar dit is in elk geval een soort uitprobeerseltje. Het is een shoplog van een aantal kleren die ik laatst bij de H&M heb gekocht. Laat me weten wat je ervan vindt! O, en voor ik het vergeet te zeggen: ja, de beeldkwaliteit is niet zo goed, maar dat wordt beter!
P.s er is op de één of andere manier iets misgegaan met de thumbnail, maar met de video zelf is niets mis. 
p.p.s misschien verander ik de naam van mijn blog weer terug, want volgens mij zijn er niet veel mensen op de hoogte van de namenwisseling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten