dinsdag 30 juni 2015

Iets andere header en ontwerp + binnenkort nog meer verandering!












Hoi allemaal, ik wilde al een tijdje het ontwerp van mijn blog veranderen, o.a. omdat de kwaliteit van de header niet echt goed was en ik de blog er een beetje kinderachtig uit vond zien met het lettertype dat ik had.

Uiteindelijk heb ik geen hele grote veranderingen toegepast, maar ik heb mijn blog wel zodanig veranderd dat ik er nu weer tevreden mee ben. Het kan zijn dat er nog wat kleine dingetjes
worden aangepast, maar dat zullen jullie vanzelf nog zien.

Een grotere verandering is dat mijn site een andere naam gaat krijgen. Op de blog zelf is nu 'just Babette' te zien, maar het adres is callofbeauty593.blogspot.com, dat matcht dus niet met elkaar, het zijn twee verschillende namen. Ik heb (tromgeroffel) besloten om voor zowel het adres als de blog zelf dezelfde naam te kiezen, en het wordt een nieuwe. Ik ga nog niet zeggen wat de naam gaat worden (ik weet het ondertussen wel stiekem) maar ik kan verklappen dat hij op het adres gaat lijken.
Als ik alles heb geregeld zal ik ruim van tevoren de datum bekend maken van de nieuwe naam van mijn blog. Ik ben er heel enthousiast, maar ook een beetje zenuwachtig over. Mijn blog heeft deze naam, of beter gezegd, namen, al zo'n twee jaar, maar twee namen voor één blog kan echt niet meer.

Hoe dan ook, dat komt allemaal nog, het gaat nu in elk geval om de nieuwe header en de iets andere lay-out.  Ik vind mijn blog er net even iets beter uitzien zo, en ik hoop jullie ook. Laat me weten wat je er van vindt! 
Babette

p.s. Die 'hoi' die bij de afbeelding staat is mij ook opgevallen, ik heb het normaal ingevoerd, maar blijkbaar heeft het programma bij het publiceren een foutje gemaakt




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen