zaterdag 28 maart 2015

Bruine lipstick, wat vind jij?

Iets wat ik bij meerdere youtubers voorbij heb zien komen is bruine lipstick. Ik vond het eerst wel apart, maar uiteindelijk eigenlijk heel erg leuk! Het is eens wat anders en iets unieks, daar hou ik wel van. Ik weet dat dit niet iedereens kopje thee zal zijn, maar misschien dat ik daarom dit artikel wel maak. Ik laat wat inspiratie-foto's zien, zal mijn mening geven, en vraag natuurlijk naar die van jullie!


Zelf moest ik er even aan wennen toen ik het voor het eerst bij youtuber soothingsista zag, maar uiteindelijk vond ik het toch wel mooi. Wat me vooral aanspreekt is dat het een keer iets anders is, iets wat je niet zo vaak ziet. En daarbij staat het ook mooi, vind ik.
Ik vind het een beetje retro, wat me ook erg aanspreekt.


De volgende youtuber waarbij ik het gezien heb is kathleenlights. Zij heeft hele mooie groene ogen en dat laat de lipstick heel goed uitkomen. Ik vind het haar echt prachtig staan.

Toen ik bij de Kruidvat bij het Catrice-schap zelf ook een bruine lipstick zag liggen, kon ik het dan ook niet laten hem te kopen. Ik vind de lipsticks van Catrice überhaupt heel erg fijn, dus de keuze was snel gemaakt.

Ook bij mezelf moest ik er in eerste instantie aan wennen, ik heb namelijk bruine ogen, bruine wenkbrauwen en bruin haar, dus het werd me een beetje te bruin allemaal.
Maar toen ik hem een paar dagen later opdeed met alleen mascara op en mijn wenkbrauwen gedaan, vond ik hem erg mooi. Ik ben zeker van plan hem vaker te dragen.

Wat vinden jullie van bruine lipstick? Vinden jullie het ook mooi of vinden jullie het wat minder? Laat het weten in de comments!
Babette


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen