zondag 8 februari 2015

Favorieten van januari


De eerste maand van het jaar is alweer voorbij! Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad. Ik weet hoe cliché dit klinkt, maar de tijd gaat echt snel. Tijdens deze maand heb ik een paar nieuwe producten ontdekt die ik nu heel graag gebruik, dus ik wilde ze graag met jullie delen.



De eerste favoriet is deze lipstick van Catrice in 020. Het is een moeilijk omschrijfbaar kleurtje, een beetje oudroze, maar ook weer een beetje nude. Ik denk dat veel mensen dit zouden omschrijven als een Kylie Jenner kleurtje. Sinds ik hem heb draag ik deze lipstick heel graag, ik vind het echt een heel mooi kleurtje.



Nog een mooi kleurtje dat ik deze maand heb ontdekt (en wat wederom nogal moeilijk te definiëren is) is van Essence in 05 Satin Mauve. Het is een lippotlood, maar ik gebruik hem eigenlijk als lipstick door mijn hele lippen ermee in te kleuren. Ook deze vind ik heel mooi staan, ik draag hem dan ook vaak. Hij is een beetje paarsig bruin, moeilijk te zeggen wat het is, maar mooi is-ie wel en dat is waar het tenslotte om gaat!

Dan een oogschaduw palette waar erg mooie kleuren in zitten: het naked 3 palette. Ik heb hem eigenlijk al een hele tijd (een half jaar), maar de laatste tijd draag ik de oogschaduw toch een stuk vaker. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zitten hier een beetje rozige kleurtjes in, die ik erg mooi vind. Ik vind roze make-up gewoon erg mooi en fris ogen, en daar sluit dit palette heel goed bij aan. Als ik hier trouwens een look van op heb vind ik die lipstick van Catrice er erg mooi bij staan.

Dan een concealer van Maybelline. Ik was op zoek naar een floeibare concealer en vond deze. Het is precies mijn huidskleur, waar ik erg blij mee ben. Hij werkt heel goed, hij blend(t?) mooi in de huid en wist onzuiverheden weg. Gewoon een hele fijne concealer, echt een aanrader.

En als laatste de L'oreal Double Extension mascara. Het bijzondere aan deze mascara is dat hij twee kanten heeft. Aan de ene kant zit witte mascara, deze breng je aan als basislaag. Aan de andere kant zit gewoon een zwarte mascara en die breng je eroverheen aan. Dit alles bij elkaar geeft me echt hele lange wimpers, heel mooi. Ik denk dat ik voorlopig nog geen andere wil!

Dat waren mijn favorieten voor januari. Niet heel veel, maar wel fijne producten die ik zeker nog lang ga gebruiken.
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen