zondag 2 november 2014

Trends voor de herfst

Hoi allemaal! Vandaag weer een artikeltje met trends, deze keer voor de herfst. Ik moet zeggen: ik vind de trends voor dit seizoen zo'n beetje allemaal ontzettend leuk. Ik vind de kleding van de herfst sowieso altijd een stuk leuker, dus daar ligt het waarschijnlijk ook wel aan. Lijkt het je leuk? Klik dan op lees verder en get inspired!



Outfit van Joelle
Ik denk dat dit wel de nummer 1. herfsttrend van dit seizoen is: de tartan print. Ik zie het echt overal! Vorige winter en herfst was het ook al in de mode, maar nu is het echt dé trend van dit seizoen. En guess what? Ik vind het helemaal niet erg! Ik vind het een hele leuke trend. De print is gewoon makkelijk te combineren en dan vooral op een stoere manier. Precies wat ik leuk vind!

Outfit van: Lua
Wat zou een artikel met foto's van lookbook van mij zijn als Lua er niet in voor zou komen? Ook deze trend was al een hele tijd in, maar nu al helemaal, net als de tartan print. En dan heb ik het natuurlijk over de cardigan! Oftewel: lange vesten. Ik vind het heel leuk, lekker warm vooral. Op deze manier kun je ook je zomerhemdjes weer opnieuw dragen, gooi er gewoon een cardigan overheen! Vinden jullie ook dat Lua hem erg leuk heeft gecombineerd? Vooral de chokerkettingen vind ik het erg goed doen, as always. 

                       
Outfit van: Victoria
Wat je deze herfst ook steeds vaker ziet is de fedora. Dit is een hoedje dat eigenlijk net tussen een bolhoedje en een flaphoed in zit. Niet te klein en niet te groot! Deze trend kan echt je outfit af maken en staat ook erg leuk met een cardigan, zoals jullie kunnen zien.

Outfit van: Youtuber Jenn Im, van het kanaal clothesencounters
Een trend die me ook is opgevallen is de lange, grove ketting. Eigenlijk een soort statement ketting maar dan lang en net iets minder statement. Ik vind het een erg leuke trend. Zelf heb ik er ook een, het kan je outfit echt heel leuk maken en een tikkeltje stoerder, net als met de tartan print.

Outfit van: Tara
Nog een trend die me echt héél erg is opgevallen en die misschien zelfs de tartan print van de eerste plek afstoot is het leren jasje.Voor zowel meiden als jongens. Ook ik heb er een. Het is een trend die je lekker grungy en stoer kan combineren, maar je zou het met andere items juist ook weer wat lieflijker kunnen combineren. Ik ben zelf nogal fan van de stoere manier.

En dat was het artikel! Het is niet dat ik beweer dat je dit moet dragen deze herfst, en ook niet dat dit echt alle trends zijn dit seizoen. Het zijn er gewoon een paar die mij zijn opgevallen en daarbij vind ik het ook erg leuk om dit soort artikels te schrijven. Ik hoop dat jullie ook flink wat inspiratie op hebben gedaan en er weer helemaal tegenaan kunnen deze herfst en winter!
Babette

Wat is eigenlijk jullie favoriete trend? Dat zou ik wel leuk vinden om te weten!

6 opmerkingen:

  1. Héél gave trends dit jaar. Ik vind het in ieder geval ook altijd leuk om de nieuwste trends te spotten, al ben ik er zelf niet echt een held in ;-) Dat oranje haar van die vrouw, vind ik zó mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik moet zeggen dat ik de trends dit jaar ook erg leuk vind en ik ben het met je eens wat dat haar betreft :)

      Verwijderen
  2. Leuk artikel! Ik zelf vind de lange vesten trend erg leuk en de kort broekje met panty trend erg leuk!

    X Miene

    miene-style.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat zijn inderdaad erg leuke trends.

      Verwijderen