donderdag 24 juli 2014

Zomerplaatjes


Ik heb in de winter allemaal inspiratie foto's  voor de winter aan jullie laten zien, maar laatst bedacht ik me dat ik dat helemaal nog niet gedaan heb in de zomer! Vandaar dat ik dat nu doe. Ik heb een paar mooie plaatjes gevonden waardoor je misschien nog meer in de zomerstemming raakt.












Dat waren de plaatjes!  Misschien volgen er nog meer zomer-artikelen, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker. Ik hoop in elk geval dat jullie het leuk vonden om te zien!
Babette

De foto's in dit artikel zijn allemaal afkomstig van tumblr

2 opmerkingen:

  1. Als ik deze heerlijke zomerse foto's zie mis ik de zomer echt enorm <3

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahw, misschien is het een goed idee om een artikel met winterfoto's te maken.

    BeantwoordenVerwijderen