donderdag 10 juli 2014

Nails of the day

Hoi allemaal! Vandaag heb ik een heel nieuw onderdeel, namelijk nails of the day! In dit soort artikelen laat ik gewoon zien wat ik op mijn nagels heb die dag. Dit wilde ik eigenlijk al eerder doen, maar ik was het hele idee vergeten totdat ik vandaag naar mijn nagels keek en opeens vond dat het kleurtje dat ik vandaag opheb best leuk zou zijn voor een nails of the day. Dus die heb ik bij deze voor jullie!







Dit is het kleurtje dat ik vandaag opheb. 22 'Look out lemon' van Maybelline. Ik vind het een ontzettend leuk kleurtje! Ik zou deze lichtgele kleur omschrijven als lief, subtiel en zacht. Heel mooi voor in de lente! In de zomer staat hij ook mooi, je handen zijn dan wat bruiner en dan 'popt' hij echt van je nagels af!

 Ik draag het lakje nu al best lang, ik werk hem steeds bij. Het is een lakje van de gel nails lijn van Maybelline, wat dus zou moeten betekenen dat dit een gel-lakje is wat er voor zorgt dat hij langer blijft zitten. En dat doet hij!

 Na een week was hij alleen aan de bovenkant van mijn wijsvingers versleten en voor de rest zat hij er nog gewoon helemaal op. Na twee weken waren mijn wijsvingers weer versleten, ondanks dat ik ze had gerestaureerd, maar op de andere nagels, die ik niet bij had gelakt, was hij nog gewoon blijven zitten!

Ik heb hier zelf al verschillende verhalen over gehoord, bij de ene persoon bleef hij heel lang zitten en bij de andere persoon niet. Bij mij bleef hij dus wel erg lang zitten, ik denk dat het ook ligt aan de soort nagels die je hebt.  Ik zou dit lakje zelf in ieder geval erg aanraden, een heel mooi kleurtje dat met twee laagjes dekt en lang blijft zitten!

Ik hoop dat jullie dit soort artikelen leuk vinden, want dan ga ik het vaker doen!

Wat heb jij momenteel op je nagels?
Babette


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen