dinsdag 17 juni 2014

Mijn favoriete sieraden: update!

Hoi allemaal! Een hele tijd geleden heb ik eens een artikel gemaakt over mijn favoriete sieraden. Ik ben altijd al dol geweest op sieraden, en ik draag ook elke dag wel sieraden omdat ze gewoon je hele outfit af kunnen maken! Mijn favoriete sieraden zijn onderhands alweer veranderd, maar bij sieraden merk ik altijd wel dat ik die veel langer draag dan bij kledingstukken, omdat die gewoon elke keer compleet anders gecombineerd kunnen worden. Vandaag laat ik een update van mijn favoriete sieraden zien! O ja, en ik waarschuw jullie alvast: het wordt veel goud en veel H&M!






Als eerste deze ringen van de H&M. Sinds ik ze heb draag ik ze heel vaak, ze passen bij bijna alles en ze hebben allemaal een blauw 'steentje'. Het grappige is dat deze 'steentjes' allemaal een ander vorm hebben, de ene is druppelvormig, je hebt een klein rondje, een groot rondje en een ovaalvormige steen. Ik vind dat ze heel leuk staan en ook leuk te combineren zijn met andere ringen.

Dan dit ringensetje van H&M dat jullie ook al voorbij hebben zien komen. Ik vind het heel leuk om er meerdere te dragen en ik combineer ze ook wel eens met het ringensetje hierboven. Het staat heel elegant en chique, en dat vind ik ontzettend leuk!

Dan deze twee kettinkjes die ik vrijwel altijd met elkaar combineer. Ik vind beide kettinkjes erg leuk, maar los van elkaar misten ze allebei iets. Dus besloot ik ze te combineren en nu draag ik deze combinatie zo' n  negentig procent van de tijd. Het staat gewoon heel leuk bij veel outfits en het maakt alles gewoon af. Ik draag deze kettingen ook graag met de bovenstaande ringensetjes omdat alle sieraden dan goud zijn, dat heeft toch wel wat, vind ik.


Dan deze hele mooie, verfijnde en elegante armband. Ik vind hem echt helemaal geweldig! Dat komt natuurlijk ook doordat er een kruisje op zit, want ik ben nog steeds dol op kruisjes. Ik vind het gewoon een gaaf symbool. Doordat de armband zelf zo dun is, staat het heel elegant en mooi. Het is ook leuk om deze armband te combineren met andere gouden armbanden.

Dan een setje armbanden waarvan ik het dus leuk vind om ze met die armband met dat kruisje te combineren. Ik vind meerdere armbanden altijd ontzettend leuk staan, en bovendien; armcandy is heel erg in op dit moment, dus dat komt mooi uit! Dit is een setje met allemaal verschillende armbanden, ze hebben verschillende breedtes, texturen, sommigen zijn mat en andere weer glanzend. En er is er ook een met een soort deukjes er in, maar die vind ik niet zo leuk. Op de één of andere manier deed hij me heel erg aan slangenprint denken en ik ben niet zo'n fan van dierenprint, dus ik denk niet dat ik deze ga dragen. Maar, de rest is wel echt favoriet!

En tot slot dit setje met oorparels van de Hema. Dit zijn natuurlijk geen echte parels, maar dat kan me niet heel veel schelen. Ik draag bijna elke dag parels in mijn oren, wat best grappig is aangezien ik parels een paar maanden geleden nog echt verschrikkelijk vond. Maar ik heb ontdekt dat parels je gezicht heel mooi laten uitkomen en dat je er met parels in gelijk een stuk vrouwelijker uitziet. Wat ik wel grappig vind is dat ik twee verschillende stijlen heb. De ene is wat stoerder en grungy met spikes, studs en zwart, en de andere stijl is heel girly, met jurkjes en rokjes in lichte kleuren en dus parels. Ik vind het gewoon leuk om er elke dag anders uit te zien!



En dat waren dan weer mijn favoriete sieraden! Jullie hebben misschien wel gemerkt dat ik nu weer wat subtielere sieraden draag, dat komt ook wel doordat het nu lente is, en op de één of andere manier draag ik dan wat minder grote sieraden. Ik hoop in elk geval dat jullie deze update leuk vonden!
Wat zijn jullie favoriete sieraden? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Babette



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen