vrijdag 27 juni 2014

Een paar youtubers die ik heb 'ontdekt'

Hoi allemaal! Veel van jullie zullen wel naar youtube-filmpjes kijken over beauty, fashion en dat soort dingen. Ikzelf doe dat ook. Als je naar youtube kijkt zijn er natuurlijk een paar youtubers die bijna iedereen wel kent zoals Teske, Vera, Diana en dan heb je er nog wel meer. Ik vind deze youtubers hartstikke leuk, maar soms is het ook leuk om weer nieuwe youtubers te ontdekken die niet iedereen kent! Dat heb ik wel gedaan, dus in dit artikel ga ik het hebben over een paar youtubers die misschien niet iedereen kent, maar die wel heel leuk zijn!



Ten eerste: Katie Snooks. Dit is een Engelse beautyblogger die vaak filmpjes maakt over beauty en fashion. Ze heeft altijd hele leuke shoplogs en ik vind gewoon dat op de één of andere manier al haar filmpjes leuk zijn. Ze zegt zelf van niet, maar ik vind dat ze best goed is met fashion.


Dan een youtuber die ik nog niet zo lang geleden heb ontdekt: Tasha Green. Ook zij is Engels, als je Engels moeilijk vind is dit trouwens een prima oefening, gewoon naar Engelse youtubers kijken! Maar goed, Tasha maakt vooral filmpjes over fashion, want daar is ze dol op. Ze heeft best wel een extreme smaak, maar dat vind ik juist leuk. Ik vind het gewoon leuk dat iedereen weer een hele andere smaak heeft, als we allemaal hetzelfde zouden zijn zou het ook maar saai zijn, toch? Voor de rest maakt Tasha ook vlogs, die meestal wel leuk zijn. Zo heeft ze tijdens haar reis naar Australië gevlogd, heel gaaf om te zien! Ik zou zeker even naar haar kanaal kijken.

Dan een Amerikaanse youtuber, namelijk Vivian Vo-Farmer. Ook haar filmpjes zijn dus Engelstalig. Zij heeft echt altijd leuke filmpjes, ze kunnen gaan over fashion, beauty en lifestyle. Soms ook vlogs. Ze heeft een leuke smaak qua fashion, maar is ook erg goed met beauty. Wat ik ook leuk vind aan haar is dat ze video's upload die over zowel beauty als fashion gaan, net zoals bovenstaande video.  Echt een heel leuk kanaal! En even tussen haakjes, vinden jullie haar haar ook niet prachtig?


Dan een Nederlander, namelijk Linda. Ik volg alleen haar vlog kanaal, Decorationn2. Ze heeft dus ook een beauty kanaal, dat trouwens ook erg leuk is, maar ik vind haar vlogkanaal toch het leukste. Het is gewoon heel gezellig om naar haar te luisteren, net alsof je met een vriendin zit te kletsen. Heel leuk en fijn om naar te luisteren!


Nou dit waren een paar youtubers die ik heb ontdekt! Ik denk dat sommigen van jullie er wel een paar van dit rijtje kennen, vooral Linda, want die is natuurlijk Nederlands en ook best wel bekend, maar ik kende haar zelf tot voor kort niet. Nou ja, ik hoop in ieder geval dat jullie door dit artikel weer wat leuke nieuwe youtubers hebben ontdekt!
Wie is jouw favoriete youtuber? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Babette




4 opmerkingen:

  1. de meeste kende ik nog niet. Leuk om zo weer nieuwe te ontdekken. Thanks for sharing <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind het ook altijd leuk om nieuwe youtubers te ontdekken. Alsjeblieft :)

      Verwijderen
  2. Haha, ben jij ook zo verslaafd aan Amerikaanse/Engelse Youtubers? Ik hou zelf erg van Bethany Mota en soortgelijke Youtubers.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind Engelse en Amerikaanse youtubers inderdaad erg leuk, maar ik vind Nederlandse youtubers ook erg leuk, zoals Teske, Diana en Jiami.

      Verwijderen