woensdag 28 mei 2014

Shoplog H&M

Hoi allemaal! Ik had wat shirtjes voor de zomer nodig, dus ik besloot weer eens een keer naar de H&M te gaan. Ik ben weer geslaagd, dus het leek me leuk om een shoplog te maken voor jullie. Ik heb niet superveel dingen gekocht, maar toch vond ik het even leuk om te laten zien!

Ik wilde graag een kanten shirtje met korte mouwen, zodat ik met welk klimaat dan ook kant kan dragen (behalve met een sneeuwstorm natuurlijk, maar dat zie ik in Nederland nog niet zo snel gebeuren). Ik heb namelijk twee kanten shirtjes met lange mouwen en een kanten topje, maar ik had dus nog geen kanten shirtje met korte mouwen. En aangezien ik kant heel mooi vind wilde ik dat wel heel graag. Gelukkig kwam ik er vrijwel meteen eentje tegen bij de H&M! Het is een croptop, maar daar draag ik gewoon een zwart hemdje en een highwaisted broek onder.

Ik heb een zwart rokje met madeliefjes, en in de winter combineerde ik dat altijd met een zwart effen shirtje met lange mouwen. Ik vind een ander printje bij de rok namelijk een beetje druk worden en een wit shirtje vind ik niet zo leuk staan. Dan blijft alleen zwart dus nog over! Alleen kon ik het rokje niet aan in de zomer omdat ik geen zwart shirtje met korten mouwen had. Vandaar dat ik er dus eentje heb gekocht. Het is een simpel zwart shirtje met een niet erg hoge, maar ook niet erg lage ronde hals. Altijd een handige basic!

Ook kocht ik een hemdje voor vijf euro in het grijs. Ik heb zulke hemdjes van H&M al in het bordeauxrood en in het knalrood, maar in het grijs vond ik hem ook leuk! Op deze manier kan je ook in de zomer donkere kleren dragen. Aangezien ik donkere kleding en zwart-wit erg leuk vind, kwam dit als geroepen!

Dan heb ik nóg een topje van vijf euro gekocht, in het zwart-wit, wat ik -zoals ik al zei- altijd erg leuk vind staan. Het is een kort topje, met een best lage rug. Maar daar zit ik zelf nooit mee, want ik draag er dan gewoon een zwart hemdje onder met een zwarte high-waisted broek. Het topje heeft een heel schattig printje, namelijk wit met zwarte zeepaardjes. Ik vind zeepaardjes ontzettend schattig (ik bedoel; kijk nou naar die staartjes), dus ik vond het een heel leuk topje. Ik denk dat ik dit samen met dat kanten shirtje wel mijn leukste aankoop vind!

En als laatste heb ik een setje zilveren ringen gekocht. Ik hoor jullie al denken: 'Wat? Maar zo'n setje heb je toch al eerder laten zien?' Dat klopt, dat was precies hetzelfde setje, maar dan in het goud. Ik stem mijn sieraden altijd af op de ondertoon van mijn kleding. Bijvoorbeeld: heb ik iets blauws aan? Dat is een koude kleur, dus daar doe ik zilveren sieraden bij. Heb ik iets aan in het gebroken wit? Dat is warm, dus daar doe ik gouden sieraden bij. En ik doe bijna nooit goud en zilveren sieraden door elkaar. Ik ben dus dol op dat setje met gouden ringen (ik draag ze bijna elke dag), maar als ik iets aan had waarbij ik zilver beter vond staan kon ik ze dus niet om. Daarom heb ik het probleem opgelost door ze ook in het zilver te kopen!





Dit waren al mijn aankoopjes van de H&M. Voorlopig ben ik wel weer geslaagd. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Zijn jullie al geslaagd voor de zomer?
Babette





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen