donderdag 29 mei 2014

OOTD black and white


Hoi allemaal! Ik heb echt voor het eerst sinds tijden weer een outfit of the day voor jullie! Ik vond mijn outfit van vandaag erg leuk, ik droeg voor het eerst mijn zwarte maxi-skirt en ik vond het eindresultaat toch wel erg geslaagd, moet ik zeggen! Dus, lezen jullie weer mee?




Vandaag droeg ik een nieuwe croptop  (ik droeg hem vandaag voor het eerst), een maxi-skirt, loafers en een zwart vestje, omdat het anders nog best wel fris was. Ik twijfelde nog of ik mijn spijkerjasje aan zou doen in plaats van het vestje, maar eigenlijk vind ik een compleet zwart-witte outfit toch ook wel erg leuk. De maxi-skirt droeg ik vandaag voor het eerst, en ik vind hem echt geweldig. Ik draag in de zomer meestal ook maxi-jurken, dus ik ben wel aan het hele maxi-idee gewend, haha! Maxi-skirts en maxi-jurken zitten echt heerlijk, dus ik zou het zeker aanraden, vooral in de zomer! Op de croptop staan zeepaardjes die ik echt ongelofelijk schattig vind. Als ik de croptop zonder hemdje eronder op de maxi-skirt draag, zie je nog best een groot stuk van je buik (daar voel ik me niet echt gemakkelijk bij) dus ik droeg er een zwart hemdje onder. En o ja, de gehele outfit is van H&M (behalve de schoenen dan).


Mijn schoenen zijn (zoals ik al zei) loafers. Deze zijn van de Primark, je hebt ze best wel een tijdje geleden in een shoplog kunnen zien. Deze loafers zijn op de één of andere manier wat sierlijker dan de modellen die je normaal ziet, en dat vind ik dan toch wat leuker. Omdat ze best elegant zijn vond ik ze heel mooi staan bij de maxi-skirt! Mijn voeten lijken hier trouwens een beetje kort en breed, maar dat komt doordat ik de foto bewerkt heb.

Op de croptop droeg ik twee kettinkjes van de H&M over elkaar. Ik draag de laatste tijd best vaak twee kettinkjes onder elkaar omdat ik dat echt een leuk effect vind hebben. Een zo'n klein kettinkje vind ik dan toch weer een beetje weinig, en als je er twee over elkaar draagt vind ik het precies goed!

Behalve de kettinkjes draag ik ook ringen (echt mijn lievelingsringen op dit moment) van H&M. Ik vind meerdere ringen altijd heel leuk staan, net als meerdere kettinkjes. Ik vind de ringen allemaal echt iets elegants hebben (eigenlijk net als de hele outfit), het maakt je handen gelijk een stukje mooier, vind ik altijd!



Dat was mijn outfit! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden!
Wat vinden jullie van maxi-skirts?
Babette









2 opmerkingen: