zondag 4 mei 2014

Favorieten van april

Hoi allemaal! April is alweer afgelopen, en ik heb in april zeker een paar producten gebruikt die favorieten zijn geworden, dat betekent dus: Een favorieten van april artikel! Voor april heb ik zowel fashion als beautyfavorieten. Ik heb niet superveel favorieten, maar ik vind het op zich wel genoeg om in een artikel te laten zien. Lezen jullie mee?

Als eerste de Rosy Lips lippenbalsem van Vaseline. Ik hoor jullie al denken: 'En de Burt's Bees lippenbalsem dan?'. Die vind ik nog steeds heel goed, maar ik wilde gewoon weer een nieuwe lippenbalsem uitproberen. Het is ook wel handig om er twee te hebben, dan kan je er bijvoorbeeld één meenemen in je tas en de andere thuis laten liggen. Maar ik dwaal af van het onderwerp! Ik gebruik deze lippenbalsem van Vaseline nu 's ochtends en 's avonds, en ik heb eigenlijk nooit meer last van droge lippen. Hij geeft ook nog eens glans en een subtiel kleurtje, dus dat zijn ook pluspunten. Ja, ik heb deze met veel plezier gebruikt en ik doe dat nog steeds!

 Dan niet zozeer één product, maar meer iets algemeens. Namelijk: lichte nagellak. En dan vooral roze en koraalkleurtjes. Ik vind het gewoon heel girly, schattig en mooi staan. Het past bij redelijk veel en ik ben er gewoon dol op! Het lichtroze lakje dat je hierboven ziet is van de Hema. Hij dekt met twee laagjes en begon pas na een week te chippen. Ik had eigenlijk nooit iets met dit soort kleurtjes, maar ik begin dit toch steeds leuker te vinden de laatste tijd!

Dan een ringensetje van de H&M. Het is een setje van vier goudkleurige ringen met blauwe steentjes. Ik was al een hele tijd op zoek naar dit soort ringen met zo'n steentje, maar ik kon ze echt nergens vinden. Totdat ik ze dus (alweer best een tijdje geleden) bij de H&M zag! De steentjes hebben bij alle vier de ringen een andere vorm, er is een druppelvormige (mijn favoriet), een ronde, een kleinere ronde en een ovaalvormige. Ik vind deze ringen ontzettend leuk en ook heel leuk om met andere ringen te combineren.

Dan nóg een ringensetje van de H&M! Ik had deze al een hele tijd zien liggen, maar elke keer net niet meegenomen. Tot een paar weken terug! Ik vind deze ringen heel leuk en bijzonder omdat sommigen hiervan mat zijn, andere glanzend, andere zijn smal en anderen zijn weer breed. Het is heel leuk om mee te 'spelen' en te combineren met andere ringen, bijvoorbeeld het setje hierboven. Eigenlijk is dit setje gewoon een hele handige basic!

En tot slot alweer, dit oorbellensetje van de Hema. En dan gaat het me eigenlijk alleen om de parels en niet om de zilveren bolletjes. Ik kwam er een tijdje geleden achter dat ik eigenlijk helemaal geen simpele witte parels had, en toen ik deze bij de Hema zag besloot ik ze maar gelijk mee te nemen. Sindsdien draag ik eigenlijk bijna non-stop parels! Ik vind de look die je ermee krijgt gewoon wat hebben! Het staat klassiek en verfijnd, het heeft gewoon iets! Daarnaast zijn ze natuurlijk ook heel vrouwelijk. Ik wissel de grote en de kleine parels altijd af, ik vind ze allebei leuk.



Dat waren mijn favorieten van april! Zoals ik al zei heb ik voor april niet zo heel veel favorieten, maar ik hoop toch dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als jullie van één van de producten een review willen zien kan je dat altijd achterlaten in de comments.
Wat waren jullie favorieten van april?
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen