zaterdag 19 april 2014

Mijn vijf favoriete actrices!

Hoi allemaal! Mochten jullie het nog niet weten: ik ben dol op films! Vooral op romantische komedies, geen horrorfilms dus. Ik heb al veel romantische komedies gezien, en ik heb gemerkt dat ik sommige actrices erg leuk vond! Vandaag bespreek ik met jullie mijn vijf favoriete actrices!


1. Anne hathaway
Ik zag haar voor het eerst in 'Princess Diaries', een ontzettend grappige film waarin het 15-jarige personage van Anne Hathaway erachter komt dat ze een prinses is. Ik kwam haar in steeds meer films tegen, en ik begon steeds meer te merken dat ik haar een hele goede actrice vond! Ze speelt namelijk niet alleen in komedies, maar ook in serieuzere films van allerlei genres. En elke rol speelt ze behoorlijk geloofwaardig! Zo is het dus gekomen dat ze nu één van mijn favoriete actrices is.

2. Jennifer Lopez. Ik heb Jennifer Lopez voor het eerst gezien in de back-up plan, één van mijn favoriete films. Ik vond dat ze haar rol erg grappig speelde! Ik heb meerdere komedies met haar er in gezien en ik moet altijd ontzettend om haar lachen! Daarnaast zingt ze en danst ze ook nog, maar ik ken haar vooral van films.

3. Cameron Diaz. Ook zij speelt in komedies en ik vind dat ze het geweldig doet! Ook om haar heb ik veel gelachen en altijd als ik de  trailer van een film zie waarin zij speelt denk ik: 'O, Cameron Diaz zit er in, dat is vast een leuke film!' Ik ken haar eigenlijk van veel verschillende films. Ik heb haar ook wel eens in een actiefilm gezien, maar die was achteraf ook wel grappig. Als je een komedie tegenkomt waar Cameron Diaz in zit zou ik die zeker aanraden!

4. Keira Knightley. Ik ken haar van de film Pride and Prejudice, dit is geen komedie, maar een romantische film naar het boek Pride and Prejudice van Jane Austen. Hij speelt zich af in de pruikentijd, dus hij gaat over vroeger. Er zit ook wel wat humor in verwerkt, maar die moet je wel snappen. Ik ben Keira Knightley na Pride and Prejudice in meerdere films tegengekomen en ik vind de meesten daarvan erg leuk!

5. Ariana Grande. Zij is mijn favoriete zangeres en ook mijn stijl-icoon, maar acteren kan ze ook! Tot nu toe ben ik nog geen enkele film met haar er in tegengekomen, maar jullie kennen haar vast wel van de series Victorious en Sam and Cat op Nickelodeon. Ik vond haar altijd de leukste en de grappigste in die series!

Nou, dat waren mijn vijf favoriete actrices! Niet zo'n heel lang artikel, maar toch hoop ik dat jullie het leuk vonden! Als jullie film reviews willen zien van films die ik genoemd heb of als jullie andere ideeën hebben kunnen jullie dat altijd achterlaten in de comments!
Van welke actrice of acteur ben jij fan?
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen