dinsdag 8 april 2014

Maybe purple or blonde

Hoi allemaal! Ik hoop dat jullie niet al te erg geschrokken zijn door de titel, rustig, ik ga niet mijn hele haar paars of blond verven, maar voor een deel. Ik vind ombre echt ontzettend leuk en ik heb het eigenlijk sinds ik van het bestaan ervan wist al gewild. Een hele goede vriendin heeft sinds kort een knalrode dip-dye (wat ik haar echt supergaaf vind staan) en sindsdien wil ik eigenlijk nóg liever een dip-dye, of ombre, of hoe je het ook mag noemen.
 Nou, zoals jullie aan de titel kunnen zien wil ik misschien een blonde of een paarse dip-dye. Ik denk dat paars heel erg leuk is, maar ik denk dat ik sommige dingen dan niet meer aan kan trekken omdat het dan gewoon vloekt met mijn haar. Daarom neig ik toch meer naar blond toe, dat past gewoon overal bij én het ziet er heel cool uit. Goh, ik gebruik het woord cool eigenlijk nooit, haha.


Dit is de paarse kleur die ik zou willen als ik mijn haar aan de onderkant paars zou verven. Deze verf is van het merk Garnier Olia, en mijn vriendin heeft die verf ook gebruikt (maar dan in het rood). Bij haar was de verf heel mooi fel en absoluut niet mislukt, dus daarom wil ik graag dit merk verf. Ik vind dit trouwens ook een mooie kleur paars, niet super fel, maar wel gewoon mooi paars. Ik denk dat dit een kleur is die wel mooi bij mijn eigen haarkleur past. Het enige waar ik met paars dus mee zit is dat het wel zal vloeken bij bepaalde kleuren kleding en ik ben een persoon die niet graag wordt beperkt in haar mogelijkheden, dus dat is het enige wat me er van weerhoudt om dit te kiezen.

Dan de blonde kleur die ik misschien neem. Dit is wederom van Garnier Olia, omdat ik gewoon besloten heb dat ik echt dit merk verf wil. Ik vind blond aan de onderkant heel mooi, en het staat ook gewoon bij elke kleur kleding, dus dan hoef ik me ook weer niet te beperken in mijn mogelijkheden. Ik ben alleen heel erg bang dat mijn haar oranje wordt als ik dit er in doe. Als ik zeker zou willen weten dat het niet oranje zou worden, zou ik eigenlijk mijn haar moeten bleken, denk ik. En daar heb ik ook geen zin in, puur omdat het zo slecht is voor je haar. Heeft één van jullie wel eens blonde verf uitgeprobeerd op donker haar? Hoe is dat uitgepakt? Dat zou ik heel graag willen weten.

Dit is hoe mijn haar er nu uit ziet qua kleur en lengte. Ik ben het wat langer aan het laten groeien, want eerst kwam het tot mijn taille, maar toen was ik het zo zat dat ik er een behoorlijk stuk af had laten knippen. Niet kort hoor, het was wel nog steeds lang haar, maar gewoon een heel stuk minder lang dan eerst. Dat was in de zomervakantie en sindsdien ben ik niet meer naar de kapper geweest, al een half jaar dus. Maar, het is sindsdien wel aardig gegoeid!

Nou ja, ik moet er nog even over nadenken, maar ik merk dat ik nu toch wel meer naar het blonde neig. Maar mij kennende denk ik er morgen weer anders over. Misschien ga ik wel helemáál geen dip-dye nemen. Wat vinden jullie ervan? Heeft één van jullie ervaring met dit merk verf? Laat het me weten!
Babette

2 opmerkingen:

  1. Hey Babette,

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Kijk op mijn blog voor verdere informatie!

    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ik weet nog niet zeker of ik mee ga doen, maar ik zal zeker even kijken!

      Verwijderen