woensdag 16 april 2014

Liebster Award


Hoi allemaal, vandaag even een ander artikel dan dat jullie van mij gewend zijn, het gaat namelijk over de liebster award. Floor van Allrightbeauty heeft mij genomineerd voor de liebster award, wat ik ontzettend leuk vind (dankje)! Ik zal even uitleggen wat dit allemaal inhoudt: de Liebster Award is een virtuele award die rondgaat onder bloggers die tot de 200 volgers hebben, maar wel meer aandacht verdienen. Zo kan je hele leuke blogs ontdekken! Je beantwoordt hierbij 11 vragen van degene die jou heeft genomineerd en je stelt vervolgens 11 vragen aan 5 bloggers die jij hebt genomineerd!




Dit zijn de vragen van Floor:

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik graag een site wilde waar ik alles over fashion, beauty en soms ook lifestyle kwijt kan!

Vind je het leuk dat je genomineerd bent voor de Liebster Award?
Ja, heel erg leuk! Ik had eigenlijk nooit zoiets verwacht, maar ik vind het dus wel heel leuk!

Wat zijn je hobby's?
Eigenlijk heb ik heel veel hobby's, dus dat gaat nog moeilijk worden, haha! Ik hou vooral van tekenen, dansen, lezen, mode, schrijven en natuurlijk van bloggen!

Welke blog/site bekijk je dagelijks?
Teskuh.nl, dat is echt mijn favoriet, disfordazzle.nl vind ik ook leuk, en ik neem ook wel eens een kijkje op lifesplash.nl en veracamilla.nl. Maar echt dagelijks kijk ik op Teskuh.nl.

Wat was het mooiste moment in je leven?
Tja, er was niet echt één specifiek moment, maar ik denk vooral momenten met familie en vriendinnen.

Wat zou je nog aan jezelf willen veranderen?
Dat weet ik momenteel eigenlijk niet zo goed.

Wie is je idool?
Ariana Grande. Ik ben dol op haar kledingstijl en muziek!

Wat is je favo vakantiebestemming?
Parijs!

Wat is je favo make-up of verzorgingsproduct?
Ehm... Die vind ik moeilijk! Ik heb namelijk wel veel favorieten. Ik denk... wenkbrauwpoeder. Ik vind het heel natuurlijk staan en met alleen je wenkbrauwen bijgetekend kun je eigenlijk ook gewoon de deur uit!

Hoe ziet jouw weekend eruit?
Dat verschilt, dat hangt eigenlijk van school af!

Wat eet je het allerliefst?
Macaroni! Maar ik eet ook graag pizza, spaghetti en wraps!

Dat waren de vragen, nu de mensen die ik zelf nomineer (ik nomineer zelf twee mensen in plaats van vijf omdat ik twee blogs ken die genomineerd kunnen worden, en geen vijf dus):

Deliana van beautyinsideandout
Anneli van Into My Style

Dit zijn mijn vragen:

Waarom ben je begonnen met bloggen?

Wat vind je ervan dat je genomineerd bent voor de Liebster Award?

Wat is jouw favoriete kledingwinkel?

Wat is je lievelingsdier?

Zonder welk make-up product kan jij echt niet?

Wie is je idool?

Wat is jouw lievelingssite/blog?

Wat is jouw favoriete trend van dit moment?

Wat zijn je hobby's?

Wat is je favoriete shop-stad?

Wat vind je tot nu toe het leukste aan bloggen?

Dat waren de vragen! Ik wil Floor bedanken dat ze me genomineerd heeft, en dan schrijf ik snel weer!
Babette




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen