donderdag 3 april 2014

Favorieten van maart 2014


Vandaag heb ik weer eens een favorieten van de maand. Ik weet het, ik heb het al een hele tijd niet meer gedaan (twee maanden om precies te zijn), maar ik wissel gewoon niet zo vaak van favorieten per maand. Deze maand heb ik wel een aantal favorieten ontdekt op gebied van beauty en fashion, dus hier is er weer eens een: een favorieten van de maand artikel!
Het eerste product is een haarproduct. Ik laat eigenlijk nooit haarproducten zien omdat ik ze gewoonweg niet gebruik. Dit product dus wel! Ik had al een keer verteld dat ik het zo vervelend vind dat als ik mijn haar los draag, de voorste plukken altijd in mijn gezicht hangen en dan moet ik ze weer achter mijn oren doen. Dat vind ik soms wel leuk staan, maar ik wil toch een keertje mijn haar vóór mijn oren kunnen dragen. Ik heb DE oplossing! Deze mousse van Andrélon. Andrélon heeft meerdere haarmousses, maar deze zorgt ervoor dat je haar goed blijft zitten. Als ik een beetje van deze mousse in de voorste plukken doe, blijven ze de hele dag langs mijn gezicht hangen. Ideaal, toch? Dit is de mousse perfecte fixatie.

Dan iets wat jullie al voorbij hebben zien komen: deze neon roze nagellak. Ik heb er dus al een review over geschreven, maar deze kan ik gewoon niet weglaten uit mijn favorieten! Het is een heel mooi kleurtje dat goed dekt en ook nog eens heel goedkoop is! De exacte prijs weet ik niet meer, maar ik weet wel dat hij in ieder geval onder de drie euro kost. Ik kocht hem bij de Op = Op Voordeelshop. Wat voor de rest erg grappig is van dit lakje, is dat hij een beetje naar chemische fruitsnoepjes ruikt en waar ik achter gekomen was nadat ik de review had geschreven en ging slapen, was dat hij glow in the dark is! Hij geeft dus licht in het donker! En nog behoorlijk fel ook! Hoe gaaf is dat?  Daardoor vind ik dit nagellakje nóg leuker en hoort hij dus bij mijn favorieten van maart.

Dan iets wat ik voorheen nog nooit geprobeerd had: wenkbrauwpoeder. Ik tekende eigenlijk nooit mijn wenkbrauwen bij omdat het gewoonweg nooit lukte. Ik had namelijk altijd een wenkbrauwpotloodje van de Hema, maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet fijn werken. Naar mijn idee zijn de lijnen die je daarmee zet veel te hard vergeleken met de rest van je wenkbrauwharen en aangezien ik mijn wenkbrauwen niet volledig inkleur maar alleen als het ware de 'gaten opvul' zag het er als ik wenkbrauwpotlood uitgeprobeerd had een beetje vreemd en onnatuurlijk uit. Mijn moeder had ooit een wenkbrauwpoeder gekocht van de Hema, maar nooit gebruikt omdat de kleur te donker was. Ik heb gevraagd of ik hem mocht hebben en nu gebruik ik dit bijna elke dag. Het is precies de juiste kleur voor mijn wenkbrauwen (kleur 03) en het staat ook een stuk natuurlijker dan wenkbrauwpotlood vind ik. En ik vind het ook een stuk makkelijker om mee te werken, ik breng het altijd aan met een schuin afgesneden kwastje van Catrice. Als je (net als ik) wenkbrauwpotlood te onnatuurlijk vind staan maar je toch irriteert aan die 'gaten' in je wenkbrauw, dan zou ik dit wenkbrauwpoeder zeker aanraden!

Dan een fashion item: namelijk dit fijne vest van de H&M. Ik vind hem heel erg lekker zitten en ook leuk staan. Hij is ideaal voor deze dagen dat het wat lekkerder weer is, als ik namelijk een keer korte mouwen aan wil maar het soms toch wat fris vind kan ik dit vest erover aandoen. Omdat het een redelijk dun vest is,  staat het niet heel overdreven met dit weer, maar geeft het toch nét dat extra beetje warmte. Fijn vest, dit, fijn vest...

Dan nog een fashion-item, namelijk deze laarsjes van de van Haren. Ik heb ze nu sinds de voorjaarsvakantie en ik vind ze echt geweldig. Dit zijn echt mijn lievelingsschoenen geworden, ze zijn gewoon precies wat ik zocht: veterlaarsjes die een beetje op dr. Martens lijken maar nog wel enigzins elegant en vrouwelijk zijn. Perfect! Ze hebben aan de voorkant veters en aan de achterkant ritsjes met de bedoeling dat je niet elke keer je veters moet strikken. Ik zeg niet voor niets met de bedoeling, aangezien ik mijn voet echt niet uit die laarsjes krijg met alleen de ritsjes open. Daarom moet ik toch mijn veters elke keer strikken, maar heel erg vind ik het niet omdat ik de laarsjes gewoon te leuk vind.

Dan deze lipstick van Essence in de kleur 05 'Dare To Be Nude'. Ik heb hem al eerder laten zien. Deze lipstick heb ik deze maand ontzettend veel gedragen. Hij past gewoonweg bij elke ooglook en dat is ontzettend handig. Ik vind het effect dat nude lipsticks geven ook altijd wel wat hebben. Zoals ik al zij is het dus een nude kleurtje, maar neigt hij een heel klein beetje naar bruin. Dat vind ik niet zo erg, want anders lijkt het net alsof je concealer op je lippen hebt gesmeerd en daar ben ik nou niet zo'n fan van. Voor de rest is hij mat, wat ik altijd wel erg mooi vind. O ja, ik ben trouwens vergeten te zeggen dat hij best goedkoop is, iets van twee euro en iets meer dan vijftig cent. Dus, ben je opzoek naar een mooi nude kleurtje dat ook nog eens budget is? Dan raad ik deze zeker aan!

En dan nog een lipstick, deze keer een van de Hema. Het is een paars kleurtje wat je de laatste tijd erg vaak ziet. Dit is kleur 08. Hij is behoorlijk aanwezig, maar niet superdonker, dus wat mij betreft is dit het ideale paarse lipstick. Ik heb hem best vaak gedragen deze maand, dus deze lipstick hoort er ook absoluut bij!

En tot slot: nog een lipproduct, namelijk één van de Maybelline Babylips. Dit is kleur 05 'Cherry Me'. Dit product voorziet je lippen van een wat onopvallender rood/ roze kleurtje dat je wel degelijk ziet, maar dus niet zo opvalt als wanneer je een echte rood/roze lipstick op zou doen. Ik vind dit heel handig voor wanneer je (bijvoorbeeld naar school) toch een rood kleurtje op wil, maar niet té opvallend.

Nou, dat waren mijn favorieten van maart! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en als je ergens een review van wilt zien kan je dat natuurlijk altijd achterlaten in de comments!
Babette




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen