vrijdag 14 maart 2014

OOTD


Hoi allemaal! Het is de laatste tijd ontzettend mooi weer. Ik ben daar heel blij mee en ik kon vandaag zelfs korte mouwen aan. Het is de eerste keer dit jaar dat ik korte mouwen draag, dus ik vond het wel leuk om gelijk even een outfit of the day te maken!

Dit is de outfit. Het is een vrij simpele outfit gebleven, maar desondanks vind ik hem wel geslaagd. Ik draag een shirtje met korte mouwen van de H&M. Ik vind streepjes heel leuk, en dit shirt dus ook. Ik heb het shirt in mijn zwarte broek gestopt (Primark) voor een chique effect.

Ik droeg deze oorbellen van Kruidvat bij mijn outfit. Ik draag deze de laatste tijd best wel vaak, maar ik vind ze gewoon zo leuk! Ik vind dat ze elke outfit een chique detail geven. Ik droeg vandaag mijn haar in een paardenstaart, dus de oorbellen kwamen mooi uit.

Ik droeg ook nog dit schattige armbandje met driehoekjes van de Primark. Ik vind het zo'n leuk armbandje! Ik vind dat het armbandje er ook voor zorgt dat de outfit wat chiquer is. Aangezien de oorbellen ook driehoekjes hebben vond ik het armbandje er goed bij passen!

Voor de rest droeg ik ook nog deze laarsjes van de van Haren. Ik ben hier zo dol op! Ze lijken een beetje op dr. Martens, maar dan wat subtieler en eleganter. Je ziet het model niet zo goed omdat de foto omdat hij van boven is genomen, maar ik hoop dat mijn beschrijving genoeg zegt. Ik vind ze echt geweldig en  ze geven de outfit ook weer wat stoerders.


Nou, dat was mijn outfit van vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Zijn jullie ook zo blij met het mooie weer?
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen