maandag 17 maart 2014

Neon nagellak van de op = op voordeelshop

Een vriendin van mij had een heel leuk neongeel nagellakje gekocht. Ik vond het zo leuk dat ik zelf ook op zoek ging naar neongele nagellak. Sommige mensen vinden neongeel misschien lelijk, maar ik vind het juist wel gaaf, misschien daarom juist, haha! Aangezien je neon kleuren vaak ziet bij de wat goedkopere merken, nam ik een kijkje bij de op is op voordeelshop. Uiteindelijk ging ik met twee neon kleurige nagellakjes naar huis!



Ik kocht een neongeel en een neonroze nagellakje van twee verschillende budgetmerken waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord had: w7 (het gele lakje) en Saffron (het roze lakje). De verpakking van het neongele nagellakje deed me heel erg denken aan de verpakking van O.P.I. Op zich best een mooie verpakking. Ik vond het twee onwijs gave kleurtjes, dit soort kleuren had ik nog niet. Lekker fel!

Ik begin met het neongele lakje van w7. Ik vind het een hele gave kleur, dus ik hoop dat het een fijne kwaliteit is. Aan het flesje te zien is het een lakje met shimmer (je ziet het niet op de foto, sorry). Ik ben meestal niet zo van de lakjes met shimmer, maar omdat ik de kleur zo gaaf vind maakt het me deze keer eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik vind ook dat de substantie er in het potje niet erg dekkend uitziet (zie je óók niet op de foto, nogmaals sorry). Ik heb eigenlijk niet hele hoge verwachtingen van dit nagellakje, maar we zullen zien, misschien zit ik wel helemaal fout.

 Dit is hem met twee laagjes op mijn nagels. Hij dekt in drie woorden: heel erg slecht! Je ziet echt overduidelijk mijn nagelrandjes zitten en hij lakt ook nog eens streperig. Ik had geen wonder dekking verwacht, maar dit is wel érg slecht. Jammer! Ik vind het zo'n leuke kleur!

Zelfs met drie laagjes dekt hij nog steeds niet volledig. Hm. Hier ben ik niet zo blij mee, ik had verwacht dat hij op zijn minst met drie laagjes wel zou dekken. Ik vind het nog steeds een leuk kleurtje, maar als hij zelfs met drie laagjes nog niet dekt is de dekking wel echt flut. Jammer, ik had misschien toch gehoopt dat hij van goede kwaliteit zou zijn. De kleur blijf ik gaaf vinden, dus dat maakt de slechte dekking wel een klein beetje goed, maar toch ben ik teleurgesteld. Nee, geen aanrader dus.

Op naar het tweede lakje! Ik vind de kleur er heel leuk uitzien in het potje! Hij lijkt misschien een beetje rood, maar hij is toch echt neon roze. De verpakking oogt wel een beetje goedkoop (maar ja, hij is ook goedkoop!), maar ik vind hem wel heel vrolijk en leuk vanwege de gekleurde dop. Zo te zien is het een creamy lakje. Ik vind creamy nagellak altijd heel erg leuk, dus dat is alvast een pluspunt. De substantie ziet er op de één of andere manier uit alsof hij dekt op je nagels. In dit lakje heb ik wat meer vertrouwen, moet ik zeggen. Ik hoop dat mijn vermoedens kloppen, want ook dit vind ik een hele leuke kleur. Misschien nog wel leuker dan de gele.

Tada! Zo ziet hij er uit op mijn nagels. Ik heb hier twee laagjes aangebracht. Gelukkig klopten mijn vermoedens, het lakje dekt prima met twee laagjes. De kleur vind ik heel gaaf, en ook apart. Ook hier lijkt het lakje op de foto een beetje rood, maar geloof me, hij is toch echt neon roze. Het is inderdaad een creamy lakje en ik geloof nu al dat dit één van mijn favoriete nagellakjes gaat worden! Wat nog een grappig detail is, is dat hij een beetje de geur heeft van een fruitsnoepje, maar dan nog chemischer. De geur blijft ook aanwezig wanneer de nagellak opgedroogd is. Hebben we hier misschien te maken met een geur nagellakje? Ik zou het niet weten. Maar ja, wel een grappig detail dus. Toen ik de twee neon nagellakjes kocht ging het me voornamelijk om het gele nagellakje, maar nu vind ik de roze het leukst!




Mijn conclusie
Neon geel: Het is een hele leuke kleur, maar dekt voor geen meter. Hij lakt streperig en is moeilijk om mee te werken. Het is een behoorlijk dunne substantie met een shimmer. Ik ga hem denk ik nog wel eens dragen, maar een aanrader vind ik het niet.

Neon roze: Een heel leuk kleurtje, ik vind de kleur eigenlijk leuker dan de gele. Hij dekt goed met twee laagjes en is creamy. Gewoon en goed nagellakje dus. Ook komt er behoorlijk chemische fruitgeur vanaf, die wel minder word als hij opgedroogd is, maar wel aanwezig blijft. Misschien een geur nagellak?

Dat was de review! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! 
Wat vinden jullie van neon nagellak?
Babette
p.s toen ik 's avonds ging slapen ontdekte ik dat het roze lakje glow in the dark is, hij geeft dus licht in het donker! Dit lakje blijft me maar verassen!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen