dinsdag 25 maart 2014

Haar inspiratie #3: de middenscheiding

Hoi allemaal! Vandaag heb ik weer een artikel met haar inspiratie voor jullie! Vandaag ga ik het hebben over de middenscheiding. Ik heb zelf een zijscheiding, ik vind een middenscheiding bij mezelf niet bepaald mooi. Dat neemt niet weg dat ik het heel leuk bij anderen vind staan, dus vandaar een paar inspiratie foto's van de middenscheiding!

Ik begin met deze foto van Lily Collins. Ze heeft hier een wat langere bob (die ik haar heel mooi vind staan) met dus een middenscheiding. Ik vind dat zij de middenscheiding wel echt kan hebben, misschien komt het doordat ze een vrij symmetrisch gezicht heeft, misschien door iets anders, maar het staat haar echt heel mooi.  Wat haar bob ook leuk maakt vind ik, is dat hij niet volledig stijl is, maar dat er mooie, grove golven in zitten. Dit brengt toch net wat meer leven in de brouwerij!

Dan twee Nederlandse dames die de middenscheiding ook goed kunnen hebben: (van links naar rechts) Larissa en Tara van kittehscupcakes.nl. Zij hebben gewoon lang haar met een middenscheiding. Het staat hen allebei erg goed en zij zijn ook de rede waarom ik de middenscheiding wat meer ging bestuderen, hem ook uitprobeerde bij mezelf en waarom ik uiteindelijk dit artikel schreef.

Jessica Alba draagt haar middenscheiding ook heel leuk vind ik, dit is een beetje een messy kapsel. Het maakt het extra 'rommelig' doordat ze een plukje haar achter haar oor heeft gedaan. Staat heel leuk en nonchalant. Het maakt de middenscheiding ook een stuk minder streng en hard, maar juist wat liever en speelser.

Bij Cameron Diaz vind ik de middenscheiding ook erg mooi staan! Zij heeft haar haren hier ook wat 'rommeliger' zitten waarmee ze hetzelfde effect bereikt heeft als Jessica Alba, een middenscheiding die een stuk liever en zachter staat. En natuurlijk helpen haar mooie blonde haren ook goed mee!

Dit vind ik ook een mooie foto, namelijk die van Jennifer Lopez! Zij draagt haar middenscheiding met een pony, die ze als twee nonchalante lokjes langs haar gezicht laat vallen. Ik vind het de middenscheiding wederom een stuk minder streng en wat nonchalanter maken. Ik vind het ontzettend leuk staan! En ik moet zeggen dat ik pony's eigenlijk altijd wel leuk blijf vinden, middenscheiding of niet.

Oké, nog één foto van J-Lo dan! Hier heeft ze haar haren opgestoken in een heel leuk messy kapsel en ze laat haar pony hier nog wat meer in lokjes vallen dan op de vorige foto. Mooi! En vinden jullie haar make-up ook niet geweldig?

Ook Keira Knightley kon ik niet weglaten. Als jullie je afvragen waarom ik haar wel vaker laat zien in mijn artikels, dat is omdat ze één van mijn favoriete actrices is, weten jullie dat ook weer, haha! Ik vind haar bobline hier mooi en de middenscheiding vind ik haar zeker niet misstaan, maar toch vind ik dat een zijscheiding haar nog mooier staat.

Dit vind ik echt prachtige foto's! Héél erg mooi! Jullie zien hier Anne Hathaway (ook één van mijn favoriete actrices) die de middenscheiding heel mooi draagt. Ik vind het bij haar eigenlijk nog het beste staan. Ik vind beide foto's hierboven heel erg mooi, met die mooie make-up en die prachtige slag in haar haren. Ik heb hier geen andere woorden voor: heel erg mooi!

Nou, dat was het alweer! Ik vind de middenscheiding zeker wat hebben en heb hem vaak uitgeprobeerd bij mezelf en even vaak ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het niet erg mooi vind bij mezelf. Dat vind ik jammer, want ik vind de middenscheiding heel erg mooi. Soms ben ik eigenwijs en dan draag ik gewoon mijn haar in een middenscheiding, of het nu staat of niet, haha! Je zou het zeker eens bij jezelf uit moeten proberen, wie weet staat het je wel prachtig en heb je al die tijd een zijscheiding gedragen. Daar ben ik trouwens wel benieuwd naar, hebben jullie een middenscheiding of een zijscheiding? En wat vinden jullie mooier? Als je wilt, laat het dan weten in de comments.
Babette


3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen



  2. Bianca vdh2 maart 2015 03:50

    Ik draag de ene keer een pony en de andere keer laat ik mijn pony weer lekker aangroeien, maar ik voel me het beste als ik een pony heb, met van die heerlijke zijplukjes. Vandaag heb ik weer een pony....ben er super blij mee! X

    BeantwoordenVerwijderen