dinsdag 18 maart 2014

Fijne nude producten


Ik merk dat ik het steeds meer begin te dragen: de nude kleuren. Een beetje qua kleren, maar vooral qua make-up. Zo vond ik eerst echt helemaal niks aan nude lipstick of lipgloss, maar nu vind ik het juist heel mooi! Ik gebruik vooral budget producten, dus dat is misschien ook fijn voor jullie (dat het dus een beetje betaalbaar is). Ik ga het vandaag hebben over nude aanraders!







Ik zei net al dat ik nude lipgloss en lipstick nu heel mooi vind. Ik draag het steeds vaker en ik vind het toch wel wat hebben op de één of andere manier. Dit is een hele mooie nude lipgloss van Catrice. Hij blijft eigenlijk best lang zitten, ik moet zeggen dat ik daar best verbaast over was, haha! Het enige irritante vind ik hieraan (maar dat heb ik eigenlijk bij alle lipgloss) is dat mijn haar er altijd aan vast blijft plakken. Vooral als het waait is dit niet prettig!

Vanwege dat probleem draag ik ook liever lipstick. Ik heb deze nog niet heel lang, maar hij is in korte tijd één van mijn favoriete lipsticks geworden. Als ik lipstick opdoe draag ik deze. Het is een nude kleurtje (goh, wat een verassing) maar hij neigt een heel klein beetje naar bruin, echt een heel klein beetje. Hij is voornamelijk mat met een hele subtiele glans. Daar houd ik van!

Ik draag eigenlijk vooral nude lippen, maar ook wel eens nude of bruine oogschaduw. Hier heb ik het wel vaker over gehad, het Absolute Nude palette van Catrice. Hier komt behoorlijk wat pigment vanaf en je kan er gewoon hele mooie ooglooks mee maken! Sinds ik hem heb is dit eigenlijk één van mijn favoriete palettes.

Ik denk dat jullie dit palette nu ook wel behoorlijk vaak hebben gezien. Ik denk dat ik de naam niet eens meer hoef te zeggen. Oké, ik doe het toch: het Naked 2 palette van Urban Decay. Ik ben hier echt dol op! Maar omdat dit artikel natuurlijk over alleen nude producten gaat, raad ik nu twee kleurtjes aan uit het palette: Bootycall (rechtsboven) en Tease (linksboven). Als ik een nude ooglook ga maken pak ik eigenlijk standaard deze kleurtjes erbij of het Absolute Nude palette van Catrice. Bootycall is een soort roze/champagne/beige kleurtje. Echt heel moeilijk te omschrijven. Ik gebruik deze dan als basis en gebruik Tease in de arcadeboog. Tease is een matte bruine kleur die voor een natuurlijk effect zorgt, want zeg nou eerlijk: wie heeft er een glitterig ooglod van zichzelf?


Dit waren mijn nude aanraders! Het artikel was niet helemaal budget, maar toch grotendeels. Het was een beetje een kort artikel, maar ik vond het wel heel leuk om te schrijven! Wat vinden jullie ervan? Moet ik nog zo'n soort artikel maken maar dan over een andere kleur? Laat het me weten!
Babette

2 opmerkingen: