donderdag 27 februari 2014

Trends van de afgelopen tijd #2

Hoi allemaal! Ik had al eerder een artikel geschreven over trends van de afgelopen tijd, maar ik zag weer zo veel leuke trends voorbijkomen en ik vond het zo leuk om te schrijven dat ik vandaag weer zo'n artikel voor jullie heb! Alle foto's die ik gebruikt heb in dit artikel zijn afkomstig van lookbook. Er staan linkjes bij de foto's die verwijzen naar de bijbehorende lookbook-accounts.








fototrui
Ebba

De 'fototrui' zoals ik het nu maar even noem, zien we steeds vaker in winkels terugkomen. Ik heb ze gezien bij H&M, de Primark... Ik vind fototruien heel gaaf, maar ik heb zelf mijn ideale fototrui nog niet gevonden. Dit staat denk ik ook heel leuk met een blouse eronder, dan steekt de kraag er zo leuk bovenuit.

daisies
Jessica

Ik had al laten weten in meerdere artikelen dat de bloemenprint en dan met name madeliefjes weer helemaal terug gaat komen. Of is teruggekomen moet ik eigenlijk zeggen. Ik vind madeliefjes onwijs schattig en apart staan. Vooral witte madeliefjes op een zwarte achtergrond, zoals je op deze foto kan zien.

zwart-wit en tattoo ketting (twee trends in één foto).
Jessica

Zwart-wit is ook een grote trend geworden. Ik heb een periode gehad dat heel mijn kledingkast zwart-wit was, dus je begrijpt wel dat ik helemaal geen problemen heb met deze trend. Ik draag nog regelmatig zwart-witte kleding. Ik vind dat het altijd heel mooi strak staat.

De tattoo kettingen die vroeger in waren zie je nu ook steeds vaker terug. hiermee bedoel ik de kortste ketting die het meisje hierboven om heeft. Zo'n ketting bestaat eigenlijk uit meerdere lusjes. Ik vind het op zich wel grappig, maar ik hoef er nou niet perse zelf een.

skaterskirt
Tara

Deze kennen we nu al heel lang, de skaterskirt. Maar nog steeds een grote trend! Ik heb er zelf twee in mijn bezit en ik vind ze echt geweldig. Zo vrouwelijk en mooi! Ik vind dit echt een van de leukste trends die er zijn!

velvet
Lua

Dit zie je ook steeds vaker: velvet. En daarmee bedoel ik het materiaal waarvan de legging op de bovenstaande foto gemaakt is. Je ziet velvet in behoorlijk wat kledingstukken voorbij komen: broeken, leggings, schoenen, rokjes, haarstrikjes en noem maar op. Ik vind het op zich wel leuk, maar ook weer niet zo leuk dat ik het zelf zou kopen, denk ik.

beanie
Jessica

Eerst zag je ze wel eens, maar nu is het echt een grote trend geworden : beanies. Dit zijn eigenlijk een soort stoere mutsjes. Ik vind ze wel leuk, maar het enige nadeel hieraan is dat je haar er helemaal van door de war gaat. Als je een bad hair day hebt is het wel handig om je haar te verbergen, maar als je haar leuk zit en je wil de beanie tijdelijk op, dan moet je je haar daarna gelijk weer borstelen.

Nou, dat waren weer een paar trends van de afgelopen tijd! Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben!
Welke trend vinden jullie het leukst?
Babette

2 opmerkingen:

  1. Oh ja die bloemetjes zie je zooo veel terug! Alleen al bij de gehele collectie (of ja bijna dan haha) van Urban Outfitters en de zomercollectie van Primark! Vind de crop tops wel heeeel erg leuk, met zonnebloemen erop (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik zag bij Primark inderdaad heel veel bloemetjes. Croptops met zonnebloemen lijken me ook heel leuk! :)

      Verwijderen