woensdag 19 februari 2014

Trend: de bloemetjesprint + mijn bloemetjes items


De bloemenprint is eigenlijk al een hele tijd in de winkels te zien, maar ik heb het gevoel dat het de laatste tijd eigenlijk pas echt een grote trend is geworden. Om eerlijk te zijn: ik had er echt helemaal niks mee. Ik vond het veel te tuttig en meer iets voor oma's. Maar de laatste tijd zie ik het steeds vaker en vind ik het eigenlijk heel erg leuk! Vandaar dat ik mijn kledingstukken met bloemen laat zien vandaag!
Als eerste deze cropped trui van de H&M. Ik zag een paar dagen later nadat ik de trui gekocht had ineens een shoplog van Vera van veracamilla en daarin zag je dat zij hem dus ook had gekocht! Echt toevallig dus, haha. Ik vind dat madeliefjes altijd wel wat hebben en doordat deze trui zwart-wit is, heb je toch een wat stoerder effect. Erg leuk!

Dan weer een crop top en weer van de H&M. Dit mooie bloemetjes shirtje. De bloemen zelf zijn heel kleurig, maar de achtergrond op het shirtje is zwart en ik moet zeggen dat ik dat altijd heel erg mooi vind! Het shirtje is strak en heeft een wat lagere rug dan normaal. Niet heel laag hoor, wees maar niet bang. Ik draag deze altijd op mijn zwarte high-wasted broek van de Primark, maar omdat je dan nog een stukje buik ziet draag er ook nog een zwart topje onder.

Wéér een item van de H&M. Ik vind dit rokje in één woord: geweldig! Het is een skaterskirt, en ik ben echt dol op het model. Heel sierlijk, meisjesachtig en erg mooi. De madeliefjes maken het nog meisjesachtiger. De madeliefjes hebben geen gele hartjes en lijken een beetje 'versleten'. Ik denk dat dat is om het ook weer niet te meisjesachtig te maken en er dus nog iets stoers aan toe te voegen.


Dit item is eigenlijk geen kledingstuk, maar een haar accessoire van de Claire's. Het is een soort lintje waar ijzerdraad in zit dat je om je knot kan wikkelen. Doordat er ijzerdraad in zit kan je het tot een soort strikje buigen (vind ik erg leuk staan). Het geeft toch weer wat extra's aan je knot!

En dan als laatste deze bloemetjes rugzak van Eastpak. Ik draag eigenlijk bijna nooit meer een rugzak, maar als ik dat toch een keertje doe dan pak ik deze. Ik vond de rugzakken van Eastpak altijd een beetje lomp, maar deze variant met bloemetjes vond ik echt heel erg leuk. Weer een soort combinatie van stoer en girly, daar hou ik van!



Dat waren mijn bloemetjes items! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wat vinden jullie van de bloemetjestrend? Hebben jullie veel bloemetjes items?
Babette


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen