maandag 24 februari 2014

The Perfect palette tag

Hoi allemaal! Vandaag heb ik voor de eerste keer een tag voor jullie! Ik vond tags eigenlijk nooit heel leuk en ook een beetje saai om te lezen, maar deze sprak me heel erg aan: the perfect palette tag. Ik vind het heel leuk om andermans oogschaduw paletten te zien, en daarom dacht ik dat het misschien wel leuk was als ik hem ook deed.

1. Het palette met de beste verpakking

Ik denk het Catrice Absolute Nude palette. Ik heb eigenlijk geen palettes met een hele spectaculaire verpakking, maar ik vind deze dan toch het mooist. De verpakking is strak en simpel en het oogt ergens toch wel chique. Precies wat ik mooi vind!



2. Het palette met het meeste pigment

Dat is denk ik dit grijze oogschaduw palette van de Hema. Hij heeft twee grijze kleurtjes, en daar komt echt een bom van pigment vanaf! Je zou het misschien niet verwachten van zo'n goedkoop merk, maar deze is echt heel fijn.



3. Het meest veelzijdige palette

Dan ga ik absoluut voor het Naked 2 palette. Er zitten bruine tinten in, koper tinten, en ook nog twee grijze en één zwarte kleur. Ik vind hem behoorlijk veelzijdig!


4. Het beste palette voor reizen

Ik wou eerst het Naked 2 palette hiervoor aanraden, maar ik bedenk me nu dat hij zo duur en mooi is dat ik hem niet eens zou durven meenemen op reis. Ik ga dan toch voor het Essence sunclub palette in 02 Long Beach. Hij is klein, er zitten acht kleurtjes in en de verpakking is stevig. 



5. Het palette waar je het meest spijt van hebt dat je het hebt gekocht.

Op dit moment is dat het Essence sunclub palette wat jullie net ook zagen. Ik vond hem behoorlijk tegenvallen, hij heeft best weinig pigment en je ziet op je ogen ook niet bepaald veel verschil tussen de kleuren. Nee, ik was hier best teleurgesteld over.




6. Het palette met de leukste namen
Die is niet zo moeilijk, ik heb namelijk maar één palette met namen en dat is (drie keer raden) het Naked 2 palette (goed geraden). Hier zitten namen in als foxy, snakebite, pistol en busted.



7. Het minst gebruikt
Dat is weer het Essence sunclub palette. Ik heb hem misschien één of twee keer gebruikt. Waarom hoef ik niet meer uit te leggen, denk ik.



8. Het meest gebruikte palette
Ik denk dat jullie deze wel weten: Het Naked 2 palette. Ik heb hiermee de laatste tijd bijna elke dag een ooglook mee gemaakt. Ik vind hem gewoon zo mooi en ik ontdek elke keer weer nieuwe combinaties met dit palette. Deze hoort ook bij de laatste twee vragen: Het meest geliefde palette en wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland. Ik heb dit palette het vaakst gebruikt en ik gebruik hem nu nog steeds bijna elke dag, dus dit is zeker mijn meest geliefde palette. Ik zou deze ook meenemen naar een onbewoond eiland omdat ik hem nu toch bijna elke dag gebruik, en dat zou op een onbewoond eiland ook moeten.






Nou, dat was mijn eerste tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Vinden jullie dat ik vaker een tag moet doen?
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen