woensdag 26 februari 2014

Tattoo's die ik mooi vind

Hoi allemaal! Ik vind tatoeages soms best mooi. Ik hoef er zelf geen hoor, maar soms vind ik het bij anderen heel sierlijk of elegant staan. Misschien zijn dit nou niet echt twee woorden die in je opkomen als je aan tattoo's denkt, maar als je de volgende foto's ziet zul je snappen wat ik bedoel (of niet, dat kan natuurlijk ook, haha).

Deze tattoo vind ik heel mooi. Snappen jullie nu wat ik bedoel met verfijnd en sierlijk? Ik vind zwaluwen heel mooi, en ik vind tatoeages met zwaluwen er dan ook meestal erg mooi uit zien. Daarbij vind ik de binnenkant van je pols ook een mooie plek om een tatoeage te hebben.

Dit vind ik ook een mooie. Een paardenbloem waarvan de 'pluisjes' wegwaaien en overgaan in zwaluwen. Ik vind hem goed bedacht en wederom een mooie plek om een tattoo te hebben.

Ik vind dromenvangers altijd erg mooi, en deze tattoo dus ook. Zien jullie trouwens dat ook in deze tattoo zwaluwen verwerkt zijn?

Dit is een hele simpele: een driehoekje op je pols. Ik vind driehoekjes heel leuk, misschien omdat het nu een trend is. Anyway, deze tattoo vind ik weer heel verfijnd en subtiel. Als ik ooit van mijn leven een tatoeage zou nemen zou ik dan ook een niet hele opvallende nemen, omdat je ze dan makkelijk kan verbergen.

Een driehoekje op je enkel vind ik ook leuk!

Ik vind een veer ook leuk als tatoeage. In deze zitten (hoe kan het ook anders) ook al zwaluwen verwerkt. Ik vind het wel een mooi effect.

Deze met vlinders vind ik ook wel wat hebben. Weer heel sierlijk, vinden jullie niet?

Deze vind ik ook heel mooi.

Maar dit vind ik nog wel een van de mooiste. De tatoeage is heel gedetailleerd en heeft ook een mooie blauwe kleur. De vlinder lijkt heel echt.

Nou, dat was het! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden!
Wat vinden jullie van tattoo's?
Babette

p.s. Dit is alweer mijn 60e artikel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen