maandag 24 februari 2014

Shoplog Primark

Hoi allemaal! Ik ben afgelopen woensdag gezellig met mijn moeder naar de Primark in Zoetermeer geweest, en ik moet zeggen dat ik van alle keren dat ik naar de Primark ben geweest (een stuk of vier) het meest geslaagd ben! Ik vond de kleding die ze hadden erg leuk, dus ik heb weer een shoplog voor jullie!


Als eerste dit leuke armbandje. Ik ben een grote fan van subtiele armbandjes, die draag ik eigenlijk bijna elke dag. Maar mijn probleem was: ik had alleen maar zilveren subtiele armbandjes. Ik draag altijd óf zilveren sieraden óf alleen maar gouden sieraden. Dus als ik een gouden ketting om had kon ik geen leuke subtiele armbandjes dragen! Dus je begrijpt wel dat toen ik dit ontzettend schattig exemplaar met driehoekjes aantrof (waar ik overigens ook dol op ben) erg blij was.


Dan deze prachtige aztec ketting. Dit is wel echt één van de meest opvallende kettingen die ik heb. Desondanks vind ik hem niet te opvallend en heel erg mooi! Ik had deze in een shoplog van Larissa van Kittehscupcakes gezien en toen had ik min of meer besloten dat ik hem moest hebben. Gelukkig kwam ik hem tegen!

Dan een hele grappige aankoop: deze leuke biggetjes sloffen. Ik had nieuwe sloffen nodig (mijn oude waren kapot). Ik kwam deze tegen en vond ze heel erg schattig. Ze zijn lekker zacht en zitten ook lekker, dus hier ben ik blij mee!

 Dacht je dat dat mijn grappigste aankoop was? Nou, het kan dus nog grappiger: ik heb een onesie gekocht! Ik heb het vaak best wel koud, en dan doe ik thuis vaak gewoon mijn badjas over mijn kleren aan. Nu heb ik de ideale oplossing: ik trek gewoon lekker mijn onesie aan! Hij heeft katten, want ik als kattenmeisje moet er natuurlijk gewoon een hebben met katten! Ik raad het trouwens af om hier in te slapen, want het word dan denk ik wel echt te warm. Maar voor in huis is hij wel heel fijn!

Dan dit leuke hemdje met madeliefjes! Ik heb al in een vorig artikel laten merken dat ik madeliefjes erg leuk vind, dus hier ben ik heel blij mee! Ik had nog geen shirtje met 'normale' madeliefjes met een geel hartje. Nu dus wel! Ik vind het echt een heel schattig hemdje. Ik draag hem nu ook gewoon met iets eroverheen, maar ik denk dat ik deze in de zomer ook heel vaak ga dragen!

Dan dit elastiek met bloemen dat je om je knot heen kan doen. Ik heb dit bij meerdere bloggers gezien, en ik vond het heel leuk staan! Mooi met een lange zwierige jurk in de zomer... Ik zie het al helemaal voor me!

Dan deze schattige lage gympies. Ik had bij de Primark al eerder soortgelijke gympies gezien, maar die had ik op het laatste moment toch maar niet meegenomen. Ik had daar best wel spijt van, dus toen ik deze tegenkwam nam ik ze natuurlijk gelijk mee! Ik vind ze echt heel leuk en schattig en zijn heel leuk onder rokjes en jurkjes!

Dan nog een paar schoenen. Van dit soort schoenen had ik eigenlijk nooit verwacht dat ik ze zou kopen: loafers. Dat was echt een trend die ik drie keer niks vond. Deze vond ik wel schattig omdat ze subtiel zijn en omdat ze toch iets weg hebben van ballerina's.





Dat was mijn Primark shoplog! Ik ben zoals ik al zei goed geslaagd en ik hoef voorlopig ook niet meer te shoppen (wat kleding en sieraden betreft).
Vinden jullie Primark een leuke winkel?
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen