woensdag 12 februari 2014

Outfit voor Valentijnsdag + make-up aanraders!

Hoi allemaal! Het is alweer bijna Valentijnsdag (aanstaande vrijdag om precies te zijn). Eigenlijk deed ik nooit wat met Valentijnsdag op mijn blog, maar ik vond het toch wel leuk om dat dit jaar wel te doen. Ik ga jullie een outfit en make-up laten zien voor Valentijnsdag. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!



De outfit
Ik vind deze outfit heel leuk omdat hij lekker meisjesachtig is, maar toch ook weer niet té meisjesachtig door de spike-ketting. Het truitje met de bloemen is romantisch en dus perfect voor Valentijnsdag! Het rokje lijkt op de foto heel erg lang, maar dat komt doordat de foto op een bepaald punt ophoudt. Het rokje stopt namelijk net na het punt waar de foto ophoudt. Het rokje is niet te lang en niet te kort. Ik draag hier natuurlijk wel een maillot onder, gezien de tijd van het jaar. Ik zou deze outfit combineren met pumps, ballerina's en misschien lage zwarte gympies voor degenen die het leuker vinden om de outfit wat stoerder te maken.

Hier kunnen jullie de ketting wat beter zien. Hij past bij bijna alles en hij komt van de H&M. Ik ben hier dol op!


Dan draag ik nog deze ringen die ik de laatste tijd erg vaak om heb. Ik vind ze erg mooi en sierlijk.

Shirtje: H&M
Gardigan: H&M
Rokje: Only 
Ketting: H&M
V-vormige ring: Dolcis
Above knuckle ring: H&M

Qua make-up kan ik het Essence Sun Club palette erg aanraden omdat deze allemaal zachte roze en bruinige kleurtjes bevat. Erg geschikt voor een mooie zachte ooglook voor Valentijnsdag dus! Ik heb hier ook een review over geschreven, dus daar kan je mijn mening uitgebreid lezen. Dit is trouwens 02 'Long Beach'. 

Ik vind dat roze toch wel een kleur is die erg bij Valentijnsdag past, dus ik vind dit roze nagellakje van Catrice dan ook erg geschikt is. Het is een creamy kleurtje dat iets donkerder is dan gewoon roze, een beetje fuchsia. De naam is dan ook erg toepasselijk: 01 'Fuchsiarama'. Hijd dekt bij twee laagjes en blijft drie tot vier dagen zitten.

En tot slot: parfum! Ik vind dit geurtje van Christina Aguilera echt een geurtje voor Valentijnsdag! Lekker zoet en toch wel chique, erg geschikt voor een etentje. Ik vind geuren altijd erg moeilijk te beschrijven, maar ik hoop dat de kernwoorden zoet en een tikkeltje bloemig (maar dan ook echt een tikkeltje). Ik denk dat meiden die van zoetige parfum houden deze heel lekker vinden ruiken. Ik weet de naam van dit parfum niet, maar ik hoop dat jullie genoeg aan de verpakking hebben om hem in de winkel te herkennen. Onthoud vooral: er zit een zwart strikje om de dop!

Ik hoop dat jullie wat aan deze outfit en make-up aanraders gehad hebben (die je ook prima kan dragen als je geen Valentijn hebt, om toch in de sfeer te komen) en dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Babette

2 opmerkingen: