zondag 5 januari 2014

Outfit Of The Day

Laatst ben ik bij H&M geweest en daar heb ik een trui en nog wat andere dingen gekocht. Ik denk dat daar misschien nog een shoplog van gaat komen. Ik vond de trui erg leuk, dus ik heb hem vandaag aangetrokken. Ik vond mijn outfit uiteindelijk erg leuk geworden, dus vandaar dat ik vandaag weer een OOTD voor jullie heb.

Dit is dus de outfit. Ik vind de trui (H&M) heel apart. Zoals jullie zien zit er een bloemenpatroon op en dat patroon zit echt op de hele trui. Ik vind hem onwijs leuk! Ik draag er mijn zwarte high-waisted broek van Primark bij. Deze broek zullen jullie denk ik nog erg vaak tegen gaan komen in outfits, want ik heb hem heel vaak aan. Hij past gewoon overal bij!


Bij de outfit droeg ik deze laarsjes van Van Haren. Ik draag deze trouwens heel vaak.

Ik droeg deze ringen. De above knuckle ringen zijn van H&M, de v-vormige ring is van de Dolcis. Dat is een schoenenwinkel, maar ze verkopen er ook sieraden. Ik had zin om eens wat meer ringen om te doen vandaag, en dit was het resultaat!

Ik droeg ook deze kruisjes oorbellen van de Primark. Ik vind deze zo gaaf! Het geeft je outfit toch ook wel weer wat stoers.

Dat was mijn outfit! Het was een beetje een kort artikel, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden!
Babette

2 opmerkingen: