woensdag 22 januari 2014

Kaspels die ik mooi vind / wel zou willen

Er zijn een hoop kapsels die ik leuk vind, maar ik kan ze natuurlijk niet allemaal tegelijk hebben. Maar er naar kijken kan natuurlijk ook heel leuk zijn! Daarom laat ik jullie vandaag de kapsels die ik mooi vind zien. Als je eens iets anders wil met je haar kan dit natuurlijk ook handig zijn.
Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik de bobline erg leuk vind. Ik zit nog steeds te twijfelen of ik er zelf ook een zal laten knippen, maar ik doe het elke keer toch maar niet. Ik vind het een mooi, vrouwelijk en elegant kapsel en ik vind het bij Lily Collins echt prachtig staan!

Dit is eigenlijk ook een soort bobline, maar dan recht. Ik vind dit kapsel zo leuk en nonchalant! Ik vind dat het Miley Cyrus (hierboven in de film lol) erg goed stond. 

Dit is weer wat totaal anders: de rechte pony met lang haar. Ik vind het het mooiste als het haar heel lang is. Ik vind het bij Taylor Swift heel mooi staan. Ik heb zelf ook een rechte pony gehad, maar ik was hem eerlijk gezegd alweer zat na twee dagen, en sindsdien droeg ik hem naar achteren. Hij is nu helemaal lang gegroeid. Ik zit ook hier over te twijfelen, maar ik denk dat ik toch eerder een bob zou laten knippen dan dat ik weer een pony neem.

De schuine pony vind ik ook erg leuk, misschien nog leuker dan de rechte pony. Ook dit kapsel heb ik gehad. Hier was eigenlijk niks mis mee. Maar daarna heb ik er dus een rechte pony van laten knippen en die vond ik niet leuk staan, dus toen besloot ik hem maar meteen helemaal lang te laten groeien. Ik vind de schuine pony ook handiger dan een rechte, want bij een rechte pony hangt je haar nogal in je ogen als hij te lang is en een schuine pony 'zwiep' je als het ware opzij, wat ook prima kan als hij te lang is. Het meisje op de bovenste foto is Katie Snooks, een Engelse beautyblogger die ook filmpjes maakt op youtube. Trouwens, het voordeel van een pony is dat je je haar los kan dragen zonder dat je het achter je oor hoeft te doen. Want het probleem dat ik nu heb, is dat als ik mijn haar los doe, de voorste plukken heel erg in mijn gezicht gaan hangen en dan moet ik het wel achter mijn oor doen!

Ik vind de pixie cut ook erg leuk, maar deze hoef ik zelf absoluut niet, dat wordt me toch een beetje érg kort. Maar soms vind ik het bij anderen wel leuk staan, zoals bij model Janice Alida op de bovenste foto.

Het laatste kapsel is nog het meest simpele, gewoon heel lang haar. Ik ben een beetje een mens van extremen, ik vind óf heel lang haar óf wat korter haar leuk. Ik hou niet zo van ertussenin wat haarlengtes betreft. Ik vind heel lang haar het mooiste als het nog vol is (het liefst met golfjes of slag), dat het niet van die dooie dunne sprieten zijn, want dat vind ik dan ook weer niet mooi. Het meisje hierboven is Voilet, ik heb deze foto van lookbook. O, en even tussen haakjes, ze heeft best leuke outfits!


Nou dat was het, alwéér een artikel over kapsels (ik hoop niet dat ik jullie er langzamerhand gek mee heb gemaakt). Toch hoop ik dat jullie er wat aan hadden en dat het leuk was om te lezen!

Babette

P.s Voordat ik het vergeet te vragen, heeft iemand nog tips voor het probleem van de voorste plukken die voor mijn gezicht gaan hangen als ik mijn haar los doe? Misschien gel? Of haarlak? Anyway, als je tips hebt, kun je ze achterlaten in de comments.

2 opmerkingen:

  1. I want them all! Ik ben momenteel mijn pony een beetje langer aan het laten groeien. Ik vlecht of draai ze vaak in om de plukken uit mijn gezicht te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat deed ik ook altijd toen ik mijn pony lang liet groeien!

      Verwijderen