zondag 29 december 2013

Wat ik droeg met kerst

Ik ben dol op kerst, de gezelligheid, het eten, de sfeer... Maar wat ik ook heel leuk vind met kerst is mezelf optutten. Door mezelf kerstig aan te kleden krijg ik gewoon nóg meer dat kerstgevoel! En je kan je natuurlijk kerstig (ik denk dat kerstig mijn nieuwe woordje is) aankleden op een comfortabele manier of op een wat chiquere manier. Ik ging voor de wat chiquere manier.

Dit is de outfit. Ik draag een jurkje met korte mouwtjes van de Primark, een blazer van H&M en simpele zwarte pumps met een klein hakje.  Ik ben echt dol op het jurkje! Ik ben tot nu toe twee keer in de Primark geweest, en op zich vond ik de kleren daar niet heel bijzonder, maar dit jurkje vind ik echt geweldig! Het jurkje is aubergine kleurig, maar neigt ook wel naar bordeaux rood. En je ziet het niet zo goed op de foto, maar er het jurkje heeft een barok printje. Ik kocht dit jurkje in de herfstvakantie speciaal voor kerst. Ik vind het wel een feestelijk jurkje. Ze hadden hem ook in een donkergroene kleur, trouwens. En voor ik het vergeet te zeggen, het riempje dat je op de foto ziet zat er gewoon bij.

Bij de outfit droeg ik deze strikjesring die ik bij de V&D heb gehaald, ik weet helaas niet meer welk merk. Deze ring kwam uit een setje van twee ringen, je had ook nog een okergele versie. Op mijn nagels draag ik trouwens nr. 48 van Essie. Ik vond de nagellak wel mooi bij mijn jurkje passen.


Ik droeg deze oorbellen van de Hema. Ik vond ze erg feestelijk en heb ze speciaal voor kerst gekocht. Ik vond het wel mooie eyecatchers.

Op mijn lippen droeg ik een kleurtje van de babylips van Maybelline (eindelijk zijn ze in Nederland, yes!). Dit is de kleur 'Cherry Me'. Dit is echt een aanrader voor als je wel een (donker) kleurtje op je lippen wil, maar niet té opvallend. Ik heb deze nog niet zo lang, maar ik ben er nu al dol op! Op mijn ogen droeg ik trouwens winged eyeliner. Ik heb het qua make-up eigenlijk best simpel gehouden, maar ik vind dat simpel ook mooi kan zijn.

Wat mijn haar betreft: ik had de twee voorste plukjes naar achteren gespeld met een klem met studs van Accessorize. Ik vind dit echt een ontzettend leuk merk! Je kan spulletjes van Accessorize bij de V&D kopen. Het grappige aan deze klem is dat de studs van een beetje een ouderwets materiaal gemaakt zijn. Zo worden ouderwets en nieuwerwets met elkaar gecombineerd. Ik vind het echt een leuk effect!


Ik vond kerst dit jaar weer erg leuk en ik heb genoten! Ik hoop dat jullie ook allemaal en fijne kerst gehad hebben en alvast een gelukkig nieuw jaar!
Babette

















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen