zondag 1 december 2013

halflang haar inspiratie

Hoi allemaal, jullie vragen je vast af wat ik bedoel met de titel. Met de titel bedoel ik: inspiratiefoto's van mensen met halflange kapsels. Misschien heb je het wel gelezen, maar een tijdje geleden twijfelde ik er over om korter haar te nemen (een bobline), maar dat idee is nu wel uit mijn hoofd. Toch vind ik dat het nog wel mooi kan staan bij anderen. Misschien helpt dit artikel je wel als je aan het twijfelen bent over je haarlengte, of vind je het gewoon leuk om te lezen. In beide gevallen, lees lekker verder!



 Dit is de foto waardoor ik een paar jaar geleden een bobline wou. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan, hoor. Ik vind de bob van Keira knightley echt perfect! Het staat haar erg goed en ik vind dat het haar ook een elegante uitstraling geeft.


Dit is het kapsel wat Keira Knightley nu heeft. Ik vind dat ook dit kapsel Keira een elegante uitstraling geeft. Dit is wel wat warmer, door de lok/schuine pony en door de haarkleur. Wederom weer erg mooi!

Jullie kennen de film LOL vast wel. Het kapsel dat Miley Cyrus in deze film had vind ik erg leuk! Dit is nou niet echt kort, maar toch ook weer niet lang. Het staat heel nonchalant doordat het een beetje rommelig en gekruld is. Ik vind het een leuk effect! Inmiddels ziet Miley er heel anders uit, zoals veel van jullie wel zullen weten, maar ik blijf dit kapsel mooi vinden.

Dit had ik nog nooit gezien, een bobline met ombre. Ombre betekent dat je haar overloopt in twee kleuren. Bij dit kapsel is dat bruin en blond. Ik vind dit zo gaaf! Als ik ooit kort/halflang haar zou nemen zou ik het in deze lengte laten knippen. Ik vind dit echt ontzettend mooi!



En als laatste de bob van Anne Hathaway. Ik vind het haar erg leuk staan, vooral met die golfjes er in. Erg vrouwelijk en chique, mooi!

Dat was dan het artikel alweer! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en dat jullie er wat inspiratie uit konden halen!
Babette









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen