dinsdag 12 november 2013

Collective haul H&M en Hema

Hoi allemaal! Vandaag heb ik een collective haul voor jullie. Een collective haul betekent dat ik de spullen die ik laat zien niet in één keer heb gekocht, maar dat het van meerdere keren shoppen is. Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen, dus laten we maar beginnen met het artikel.

Als eerste deze ketting van de H&M. Hij heeft een soort spike-achtige dingen, moeilijk uit te leggen. Hij is in elk geval lekker stoer en statement en ik denk dat hij leuk te combineren valt met mijn spijkerblouse. Die doe ik dan dicht en dan die ketting erover, ja, ik zie het helemaal voor me!

Dan nog een ketting van de H&M. Deze is eigenlijk het tegenovergestelde van die andere ketting, hij is juist heel subtiel en lieflijk. Ik hou juist ook weer van subtiele kettinkjes de laatste tijd. In mijn herfstfavorieten artikel vertelde ik jullie dat ik vaak mijn kruisjeskettinkje draag en die is ook heel subtiel. Daarom denk ik dat ik deze ook vaak ga dragen.

Bij de H&M heb ik ook wat shirtjes gekocht.

Het eerste shirtje is een crop top, hij is korter dan normale shirtjes. Aangezien ik een zwarte high-wasted broek heb, kan ik die daar bij dragen zodat je geen buik ziet. Je ziet nog steeds een randje buik als ik het shirtje op mijn hoge broek draag, dus heb ik besloten om er een zwart hemdje onder te doen. omdat de broek ook zwart is, zie je niet dat er een hemdje onder zit. Maar afijn, nog even over die crop top, ik vond hem erg grappig omdat er meoow op staat.

Dan een petrol shirtje. Ik vind het echt een leuke kleur en ik denk dat dit ook goed te combineren valt met de kettingen hierboven. Ik vind dat het shirtje wel wat chiques heeft door de opgerolde mouwen en het borstzakje, dat heeft gewoon iets vind ik.


Dan een shirt met Shanghai erop. Ik vond het een leuk shirtje, hij staat ook erg leuk op mijn zwarte broek. Dat er Shanghai op staat vond ik wel leuk! Eens een keertje wat anders dan al die New York, London, en Paris shirtjes! Ik vind ook dat het shirt er heel 'strak' uitziet door het zwart-wit.

En dan een bloesje. Ik ben dol op bloesjes, ik vind ze zo mooi! Dit is een donkerpaarse kleur, ik denk dat het aubergine heet. Ik denk dat het misschien ook nog geschikt is voor de feestdagen.

Dan had ik een andere keer dit oogpotlood bij Hema gehaald. Ook petrol, dus als ik dat petrol shirtje van de H&M draag kan ik mooi dit oogpotlood opdoen. Ik weet niet wat het is, opeens vind ik dit een hele mooie kleur. Ik vind eigenlijk al die herfstkleuren wel mooi: bordeaux rood, aubergine, mosterd geel... Vinden jullie trouwens ook niet dat, als je oogpotlood openmaakt het zo'n leuk 'plop' geluidje maakt?

Nou, dat was het alweer! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! Ik ben in elk geval erg tevreden met mijn aankoopjes.
Babette

4 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke dingetjes allemaal!! :) Leuk gedaan met de foto's ook!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik twijfelde nog heel erg of ik die foto's wel zo moest doen, uiteindelijk toch gedaan.

      Verwijderen