donderdag 28 november 2013

1 zwarte broek, 4 outfits!

Hoi allemaal! Laatst heb ik een zwarte high-wasted broek bij de Primark gekocht, en het is sindsdien echt mijn lievelingsbroek geworden! Ik kan hem met ontzettend veel dingen combineren en het staat ook wat netter dan een spijkerbroek, vind ik. Je kan hier echt totaal verschillende combinaties mee maken en vandaag ga ik jullie er een paar laten zien!
Outfit 1: Strak en simpel

Hier draag ik het Shanghai-shirt uit mijn vorige shoplog (H&M) met de zwarte jeans van de Primark, een ketting uit mijn vorige shoplog (ook H&M), en oorbellen van de V&D. Ik weet niet meer van welk merk die oorbellen waren, volgens mij van Iam, maar ik weet het dus niet zeker. Als je ze bij de V&D niet kan vinden (die kans is best groot, ik kocht de oorbellen een aardig tijdje terug) kan je ook bij Hema kijken. Daar zag ik laatst ook van die bliksemschichtjes.  Ik vind het zo leuk dat de outfit best simpel is: shirt, broek, ketting, klaar! Maar toch ook wel afgemaakt staat. Ik hou ook van dat zwart-wit. Dat staat zo lekker 'strak'. Volgens mij heb ik dat de afgelopen tijd nu wel 20 keer gezegd, haha!

                                      Dit zijn de bliksemscichtjes waar ik het over had.


Outfit 2: Petrol meets black
Ik vind dit een hele leuke kleurencombinatie. Ik denk echt dat een zwarte broek hier gewoon beter bij staat dan een spijkerbroek. Een zwarte broek staat ook wat minder slordig dan een spijkerbroek, vind ik. Een beetje chiquer of zo. Moeilijk uit te leggen, haha. Ik vind dat petrol gewoon goed staat met zwart. Dat petrol shirtje is van de H&M en de broek is dezelfde als die ik net aanhad. In mijn oren heb ik weer die bliksempjes. Ik vind ze gewoon erg goed matchen met de ketting!


Outfit 3: denim chique
Dit vind ik echt een hele leuke outfit! Ik vind zo'n spijkerblouse toch altijd wel wat hebben en ik vind het shirt er erg leuk bij staan. Door het shirt in mijn broek te stoppen zie je mooi dat het een high-wasted broek is en maakt het de outfit wat netter.


Hierbij droeg ik oorbellen van Kruidvat. Ze hebben daar soms best leuke sieraden, vind ik.


outfit 4: bordeaux trui
Ik vind de kleur bordeaux rood erg mooi en ik vind de kleur ook mooi met zwart. Ik vind de sweater erg leuk, warm én comfortabel! Mooie combinatie. Ik vind zo'n trui echt ideaal voor de frisse herfst en winterdagen. Heerlijk!  Bij deze outfit draag ik ook kruisjes oorbellen van de Primark.


Dit zijn de kruisjes oorbellen waar ik het over had. Ik draag altijd hangoorbellen als ik geen ketting om heb en als ik geen druk shirtje aan heb, anders vind ik het een beetje kaal worden.


Dat was het alweer!  Zoals je ziet kan je zo'n broek dus met een heleboel dingen dragen, alleen je moet wel even weten hoe. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en dat je er nog wat inspiratie uit hebt kunnen halen!
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen