donderdag 17 oktober 2013

Mijn herfstfavorieten

Hoi allemaal! Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is de herfst weer begonnen en dat betekent dat je weer al je leuke herfst en winter dingen uit de kast mag halen! Ik vind de herfst zelf erg leuk, kaarsjes, truien en gezelligheid! En daarom dacht ik: Waarom geen artikel met herfst favorieten? Dit heb ik trouwens in de lente ook gedaan (een favorieten van de lente artikel dan he geen favorieten van de herfst, haha), dat vond ik ook erg leuk om te schrijven.



Om te beginnen dit mooie bordeaux rode lakje van Catrice. Ik weet het, hij lijkt op de foto niet echt bordeaux rood, maar dat is hij dus wel. Nou ja, misschien meer donkerrood. Hij heet 25 "Robert's Red Fort''. Ik vind dit echt zo'n typisch herfst kleurtje. Hij staat ook erg classy. Dekt goed, mooie kleur, wat wil je nog meer?


Als favoriete sieraden heb ik dit kruisjeskettinkje en een paar schattige armbandjes. Het kruisjeskettinkje en het armbandje met het grote kruis komen (geloof het of niet) van Kruidvat (de twee die naast elkaar liggen dus). Ik wou eigenlijk al heel lang zo'n kettinkje met een liggend kruisje, maar ik zag ze maar nergens. Totdat ik op een blog las dat dit armbandje en kettinkje bij Kruidvat te koop waren. Ik weet trouwens niet of ze nog steeds te koop zijn, bij mijn Kruidvat in elk geval niet meer, maar misschien wel in die van een van jullie. Ze stonden bij mij in de Kruidvat bij de kassa.Ik draag de ketting en de armbandjes erg vaak, ze passen ook bijna overal bij! Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer waar de andere twee armbandjes vandaan komen. Ik heb ze namelijk al best lang, maar volgens mij heb ik ze nog nooit zoveel gedragen als nu. Ik vind ze gewoon zo schattig en leuk!

Dan deze eyeliner van Rimmel London. Ik vind deze echt heel mooi. Hij maakt een intens zwart lijntje en er valt goed mee te werken. Het is zo'n eyeliner met een "puntje'' waarmee je de eyeliner aan moet brengen. Om eerlijk te zijn, ik heb deze eyeliner al sinds begin vorig jaar, maar toen was ik niet erg goed in het zetten van een mooie eyeliner lijntje. Daarna had ik zo'n stiftje gekocht en daarmee ging het iets makkelijker. Sindsdien heb ik hem niet meer gebruikt. Maar, ik kwam hem een paar weken geleden tegen in mijn toilettas en ik heb hem weer helemaal herontdekt! En kan ik dus wel een mooie winged eyeliner zetten met zo'n soort applicatortje. Eigenlijk is het net zo makkelijk als met een stiftje, (althans, vind ik dan) ik denk dat ik toen gewoon met geen enkele soort applicator een goed lijntje kon zetten.

Dit bedoel ik dus met 'puntje'. Ik heb echt geen idee hoe ik dit anders moet noemen, maar ik denk dat de foto genoeg zegt.


Omdat het nu herfst is, is het natuurlijk weer een stuk kouder. En in de kou heb ik vaak last van droge lippen. Daarom doe ik 's ochtends graag wat Burt's Bees lippenbalsem op mijn lippen. Ik heb de smaak granaatappel, een hele aparte geur, moeilijk te omschrijven. Toch vind ik hem lekker ruiken en hij doet zijn werk ook erg goed. Ik heb hem vorig jaar bij Sephora gekocht, maar Sephora is nu Nederland uit. Maar, ik heb gehoord dat je het ook bij Kruidvat kan kopen. Ik weet het alleen niet zeker. Als dit niet het geval is zou je de lippenbalsem eventueel op de site van Sephora kunnen bestellen.

 En tot slot: het Catrice Absolute Nude palette. Ik droeg deze eerlijk gezegd niet super vaak, maar ik vind hem wel supermooi! Ik draag over het algemeen namelijk bijna elke dag eyeliner en soms oogschaduw.  Hij is met zijn bruine kleurtjes perfect voor de herfst! Ik ga hier niet al te veel over zeggen, want er komt nog een review van waarin jullie uitgebreid mijn mening kunnen lezen.

Nou, dit waren mijn herfstfavorieten. Ik hoop dat jullie er inspiratie uit konden halen!
Babette
P.s De nieuwe lay-out komt morgen online!!!












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen