maandag 2 september 2013

How to: Black and white nail-art

Hoi mensen, laatst besloot ik weer eens nail-art te maken. Ik dacht: waarom laat ik niet zien op mijn blog hoe ik dat gedaan heb? Nou, dat ga ik nu dus doen. Ik heb de inspiratie voor de nail- art van een reclame bord voor een make-up merk in de kruitvat. Ik weet alleen niet meer welk merk het nou was. Wat ik ook nog even wil zeggen: Ik ben absoluut geen nail-art expert dus verwacht geen al te mooie nail-art!



Dit is dus de nail-art. Zwart met wit met een soort stip in de buurt van de nagelriemen. Als je heel goed bent in nail-art dan ziet het er vast helemaal mooi uit! Op zich is het niet erg moeilijk om te maken.

Oké, eerst beginnen we met al je nagels wit te lakken, voor de basis laag. Als het nodig is, breng dat meerdere laagjes aan zodat het goed dekt.

Als je al je nagels wit gelakt hebt en de nagellak gedroogd is, kun je nu de nagels gaan omcirkelen met een zwarte kleur. Ik heb dit wel met een speciaal lakje met een dun kwastje gedaan, dat is wel zo handig. Tip: doe dit niet al te snel zodat je minder kans hebt om uit te schieten. Je kan er beter langer over doen zodat het mooi wordt, dan er snel over doen en het er nogal afgeraffeld uit ziet.

En dan kunnen we beginnen met de 'stip'. Maak eerst de lijn van de stip aan de onderkant van de nagel. Doe dit ook met een dun kwastje, dat is veel handiger. Kleur dan de binnenkant van de stip in. Doe dit bij elke nagel en voilá, je bent klaar!

Nou, dat was dan het eerste nail-art artikel! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er wat aan hebben! Ik hoop dat dit voor herhaling vatbaar is!
Babette

2 opmerkingen: