zaterdag 31 augustus 2013

Mijn favoriete Catrice producten


Hoi allemaal, vandaag heb ik een artikel voor jullie waarin ik mijn favoriete Catrice producten laat zien! Een tijdje geleden had ik eigenlijk helemaal niks van Catrice, behalve één nagellakje. En dat gebruikte ik eigenlijk ook niet vaak. Maar met de tijd heb ik toch wat leuke Catrice producten bij elkaar gesprokkeld waar wel wat favorieten tussen zitten. Eigenlijk is Catrice een erg goed merk en het is ook nog eens low-budget dus wat wil je nog meer? 


Om te beginnen toch wel een van de bekendste producten van Catrice: Het allround concealer palette. Ik ben er zelf erg tevreden over, hij bedekt oneffenheden erg goed, en blijft ook goed zitten. De kwaliteit verbaasde me eigenlijk. Ik had gedacht dat het slechter zou zijn, maar eigenlijk is het gewoon van hartstikke goede kwaliteit!

Dan een klein maar fijn oogschaduw palette. Er zitten vier kleuren in, en de donkerste kleur is een donkerpaarse eyeliner. Daar ben ik wat minder blij mee aangezien ik niet erg goed ben in het aanbrengen van gel liners. Er zit trouwens ook een sponsje bij, dus dat kan je gebruiken als je geen kwasten gebruikt. Dat deed ik eerst namelijk ook niet. Op de achterkant staat per oogschaduw beschreven hoe je die het best kan gebruiken. Handig als je nog niet zo'n expert in ooglooks bent! Maar goed, over de oogschaduw. Je kan er eigenlijk een mooie paarse look mee maken die goed blijft zitten ook. Eigenlijk vind ik alles aan deze oogschaduw goed! O ja, voor ik het vergeet: dit is dus het smokey eyes palette met paarse kleuren genaamd: You did that. 

Dan deze oogschaduw, waarvan ik niet zeker weet of ik die al wel eens heb laten zien. Maar het belangrijkste is: hij is goed. Hij blijft gewoon goed zitten en ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad. Hij heeft lekker veel pigment, dus ja, ik vind het een goede oogschaduw. Het is trouwens een mooi oranje kleurtje genaamd: 580 Carrots Of The Caribbean. Grappige naam. Ik vind het altijd leuk als een oogschaduw een naam heeft, dan voelt het zo lekker professioneel, haha.

En dan dit mooie donkerrode kleurtje wat ietsiepietsie naar donker roze neigt genaamd : 25 Robert's Red Fort. Hier valt niet veel over te zeggen. Goede kwaliteit, mooie, aparte kleur. Hij bleef een dag of drie, vier zitten. 

Dan dit mooie rozige lakje. Eigenlijk is dit hetzelfde verhaal als de vorige. Blijft drie á vier dagen zitten, ziet er mooi uit. Als ik me niet vergis dekte hij zelfs al met één laagje! Dit mooie lakje heet 01 Fuchsiarama. Een erg mooi en ook weer een apart kleurtje! Ja, ik ben hier erg tevreden over!

Nou, dat was het dan weer. Een beetje een kort artikel, maar toch hoop ik dat jullie er wat aan hebben gehad!
Babette
P.S Kunnen jullie in de comments achterlaten wat voor een artikel jullie de volgende keer willen? Ben een beetje inspiratieloos de laatste tijd.


















4 opmerkingen:

  1. Ben net je blog tegengekomen en vind hem erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook fan van de lakjes :) Van de oogschaduw iets minder want die blijft bij mij niet mooi/lang zitten :/ x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel jammer. Maar de lakjes zij inderdaad erg goed :)

      Verwijderen