donderdag 22 augustus 2013

lookbook inspiratie!

Hoi mensies, vandaag heb ik een artikeltje met inspiratie van de website lookbook.nu. Ik vind het zelf altijd heel erg handig om er een kijkje te nemen voor kleding inspiratie, of om te kijken hoe ik items eventueel anders zou kunnen combineren. Ik hou van mode en ik hou ervan om naar outfits van andere mensen te kijken. Dus, lezen jullie mee?



Dit vind ik een erg leuke en stoere outfit! Dit is een outfit van caroline. Ik vind het wel jammer dat haar lange haar over de outfit heen valt zodat je hem niet erg goed kan zien, maar ik vind het er toch leuk uitzien! Ik vind het ook zo leuk dat ze én een spijkerbloesje én een geruit bloesje aanheeft. De schoenen en de grijze broek maken de outfit helemaal af!

Dit is ook weer zo'n stoer stijltje. Dit is een outfit van Lua. Erg leuk gecombineerd! De zonnebril en de rugzak staan er ook zo mooi bij! Verassend genoeg draagt ze geen shortje, maar een skatergirl skirt! Een skatergirl is een plooirokje, ik heb er zelf ook een. Ik vind haar haar ook erg gaaf. Ik zou het zelf niet in zo'n kleur verven, maar ik vind het haar erg goed staan!

Deze outfit is wat klassieker. Ik vind het erg mooi en subtiel staan. Eigenlijk is deze outfit erg simpel, misschien vind ik hem daarom wel zo leuk! Toch heeft de outfit wel iets stoers in zich door de destroied shorts. Deze outfit is van Czech.

Deze outfit vind ik ook echt geweldig! Wel grappig, want ik hou niet van sneaker wedges (gympen met hakken) en ik hou al helemaal niet van tijgerprint! Toch ben ik dol op deze outfit. Ik vind haar ketting en armbandjes ook zo leuk! Deze outfit is van Daniela.

Dit is alweer zo'n stoere outfit. Ik vind zo'n grijze jeans gewoon zo leuk! Ik weet niet precies waarom ik deze outfit leuk vind, ik denk vanwege het contrast van het wijde shirt en de strakke jeans. Het enige wat ik niet leuk vind aan deze outfit zijn de schoenen. Maar ja, ik vind dat de rest het dan weer goed maakt. Dit is een outfit van Miu.

Dit vind ik echt een hele leuke outfit! Ik vind de sjaal erg leuk staan bij de trui en ik vind de tas er ook erg goed bij passen. Hier hou ik nou van! Dit is een outfit van Breanne.

Deze simpele maar mooie outfit is van Anna. Door de lichte kleuren word het lekker zomers en het shortje maakt het natuurlijk ook een zomerse outfit. Eigenlijk is dit zo'n beetje de simpelste outfit die  je maar kan bedenken maar de hakken en de clutch maken het toch chique!

Deze mooie romantische outfit is van Anouska. Lekker meisjesachtig. Ik vind dat ze de kleuren erg mooi heeft gecombineerd. Opgestoken haar staat hier ook erg leuk bij. Tja, voor de rest weet ik eigenlijk niet wat ik hierover moet zeggen. Ik kan wel zeggen dat ik dit een van de mooiste outfits uit het artikel vind!

 Dat was dan mijn eerste artikel met lookbook inspiratie! Vinden jullie dat ik dit vaker moet doen? Ik vond het in elk geval erg leuk om te schrijven. Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden!
Babette


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen