woensdag 12 juni 2013

Outfit of the day: summer is coming

Hoi mensies! Vandaag heb ik weer eens een OOTD voor jullie. Ik had eergisteren mijn nieuwe bloesje met veertjes aan en die wilde ik even laten zien. Voor de rest niet superveel accessoires, vanwege de drukke veertjes op het bloesje. Toch ben ik zelf nu al dol op deze outfit!



Nou, dit is dus de outfit. Het bloesje komt van de H&M en er staan paarse veertjes op. Ik had eigenlijk nog niks met een leuk printje zoals dit. De broek komt ook van de H&M en het donkerblauwe riempje komt van een winkel genaamd S-like side. De blouse had ik in mijn broek gestopt omdat ik dat er leuker uit vind zien.

Voor de oorbellen koos ik deze 'rechthoekjes' van een setje van H&M. Ze zijn goudkleurig en heel subtiel. Ik had zoiets aparts als dit nog nooit eerder gezien.

En tja, voor de rest had ik alleen deze goudkleurige blaadjes ring om. Aangezien blaadjes wel iets weghebben van veertjes vond ik dat wel leuk bij het bloesje passen. Voor ik het vergeet te zeggen, hij komt van de H&M. Ik weet niet, ik vond dat deze outfit niet zo veel poespas nodig had.

Nou, dat was het! Een kort artikel, maar wel weer eventjes leuk!
Babette

2 opmerkingen: