dinsdag 11 juni 2013

Opgemaakt


Hoi allemaal! vandaag een opgemaakt artikel. Misschien weet je niet wat het is, daarom leg ik het eventjes uit. In dit artikel laat ik dus producten zien die ik opgemaakt heb! Bijvoorbeeld, (ik zeg maar even wat) een oogschaduw of een shampoo. Nou ja, in elk geval, ik had wel een paar producten opgemaakt dus leek het me leuk om zo'n artikel te schrijven!


Als eerste de soft eyeliner van de Hema. Ik had eerst allerlei andere eyeliners geprobeerd, maar toen kwam ik erachter dat Hema ook eyeliners heeft! Dit is er dus een met zo'n stiftje, dat blijf ik het handigste systeem vinden. Ik heb deze al opnieuw gekocht, het is echt een aanrader. Maar ja, nu is hij dus op. Het verbaast me nog hoe lang ik ermee heb gedaan, misschien iets van een half jaar of zo? Best wel lang dus. Maar hij werd uiteindelijk helemaal waterig en er kwam bijna niks meer vanaf, dus heb ik een nieuwe gekocht.

Dan de scandeleyes mascara van Rimmel London. Ik ben hier niet erg tevreden over. Als je hem opdeed zag je eigenlijk geen verschil, mijn wimpers bleven echt precies hetzelfde. Kijk, ik hou zelf ook niet zo van die hele lange wimpers met klontjes, het mag er best wel wat natuurlijker uitzien, maar mascara mot wel echt iets voor je wimpers doen en dat deed deze dus totaal niet. Maar ja, ik ben niet zo'n type dat dan gelijk een nieuwe mascara gaat kopen, ik moet altijd alles opmaken van mezelf. Stiekem was ik wel een beetje heel erg blij toen hij uitgedroogd was. Op zich deed ik hier ook best wel lang mee, ook iets van een half jaar. Maar ja, dit is dus geen aanrader en ik ga hem zeker niet opnieuw kopen.

Dan de Schwarzkopf (je hebt echt geen idee hoe moeilijk ik het vond om deze naam te typen) elke dag shampoo. Er staat op dat hij nieuw is, dat er kamille extracten bijzitten en dat hij geschikt is voor ieder haartype. Nou, ik neem aan dat kamille naar kamille ruikt en niet puur naar honing, zoals de shampoo. Nou, ik vind honing dus echt heel erg smerig en ik word ook echt misselijk van de geur, jak. Maar ja, ik denk dat als je elke dag je haar ermee zou wassen dat hij dan wel hielp, maar ik heb dus echt geen tijd en zin om mijn haar elke dag te wassen, ik doe het altijd om de dag. En dat is ook de reden dat mijn haar na het wassen met deze shampoo al binnen een dag vet werd. Dus: als je echt elke dag je haar wast is het een aanrader, was je het om de dag of minder (als je niet zoveel last hebt van vet haar) dan zou ik hem niet kopen. Je zal nu wel denken: waarom in vredesnaam heb jij hem dan gekocht? Ik was van plan om elke dag mijn haar te wassen, maar daar bleek ik dus geen tijd voor te hebben.

Dan de Vaselune handcréme. Ik heb hem best wel heel erg vaak gebruikt, er komt gewoon helemaal niks meer uit. Op het moment dat je hem opsmeerde werden je handen wel veel minder droog, maar binnen tien minuten of een kwartiertje was hij eigenlijk alweer uitgewerkt. Ik ga deze dus niet opnieuw kopen. Toch heb ik hem helemaal opgemaakt omdat het dus heel snel uitgewerkt was en ik daarom juist iedere keer weer naar het tubetje greep. Heeft iemand een aanrader voor een goede handcréme? Als je er een hebt, wil je die dan achterlaten in de comments?


























De Nivea make-up remover: tja, wat valt er hier over te zeggen? Hij haalt gewoon de make-up goed weg. Ik heb eigenlijk nog nooit een slechte make-up remover gehad. Of ik ben gewoon niet zo kritisch, dat kan ook. Maar ik doe dus een beetje op een watje en dan veeg ik ermee over mijn oogleden. Ik heb wel eens reinigings doekjes gehad, maar op de een of andere manier vind ik dat wat minder fijn werken. Maar, een goede make-up remover dus (voor je ogen in elk geval).

Nou dat was het! Sorry dat het maar vijf dingen waren, maar ik maak over het algemeen niet zo veel prroducten in korte tijd op. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en als je vind dat ik het vaker moet doen, laat dan even een reactie achter!
Babette


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen