vrijdag 3 mei 2013

Shoplog Primark, H&M, etc.

Hoi mensen, ik ben een paar dagen geleden voor het eerst naar de Primark geweest! Om de Primark in een woord samen te vatten; chaos! Echt, heel veel kleren liggen gewoon op een hoopje door elkaar en bij de kassa staan ongelooflijk lange rijen. Gelukkig schieten die wel op. Ik had ook nog (niet op diezelfde dag) een keer wat bij de H&M en Hema en kruidvat gekocht, dus dat wilde ik dan ook even gelijk laten zien. Laten we beginnen met de shoplog, want ik vrees dat het artikel anders wel heel erg lang wordt...



Dan beginnen we met hetgene wat ik bij het Kruidvat heb gekocht. Ik wil wat ik bij de Primark gekocht heb voor het laatst bewaren. Goed, ik was hier heel benieuwd naar. Het is een oogschaduw van Maybelline color tattoo. Het is een creamy oogschaduw in een mooi soort van roze kleurtje. Het is nummer 65 met ook nog een naam; Pink Gold. Ik vind de naam er heel erg bij passen, want het nijgt inderdaad een beetje naar goud. Origineel is de naam niet.

Bij Kruidvat kocht ik ook deze lipstain van NYC in de kleur endless spice. Het zou een iets lichter kleurtje dan rood moeten zijn, maar op mijn lippen ziet hij er gewoon hartstikke donkerrood uit. Maar ja, ik heb ook wel veel pigment in mijn lippen, dus daar zou het aan kunnen liggen.

Dan had ik bij de H&M nog dit mouwloze spijkerbloesje met een tribal printje meegenomen. Ik wou voor de zomer eigenlijk nog wel zo'n mouwloos spijkerbloesje, en ik zag deze bij de divided collectie liggen. Erg leuk!

Bij de H&M had ik ook nog dit zwarte topje met kruisjes meegenomen. Het zijn niet van die kruisjes waarbij de onderkant langer is, maar echt gewone kruisjes. Ik vond het een leuk printje en het zag er voor de rest ook gewoon leuk uit, dus nam ik hem mee. Hij is trouwens wel doorschijnend, dus ik ga er dan wel een hemdje onder dragen.

En dan, ta ta ta ta... De spullen die ik bij de Primark heb gekocht!

Als eerste zag ik dit ontzettend felle vest op een stapel liggen. Hij lijkt nu wel heel erg oranje, maar het is echt een koraal kleur. Je ziet de laatste tijd wel vaker van die felle vesten en ik vond hem gewoon leuk. Hij heeft trouwens een witte ritssluiting en van die witte touwtjes bij de capuchon.

Toen zag ik dit leuke ding hangen. Het is een crobbed top in een soort blauwe kleur. Ik wou al een tijdje zoiets, en het staat ook wel leuk, dus stopte ik hem enthousiast in de grote Primark tas.

Toen viel mijn oog op de sokken. Ik heb een soort sokken armoede, ik raak ze altijd kwijt (vraag me niet hoe) en ik heb ook vaak twee verschillende aan. Ik besloot maar om gelijk drie setjes mee te nemen. Dit is met schaapjes, je ziet de achterste niet, maar dat zijn sokken met strikjes en sokken met kleine schaapjes.

Dit zijn dan van die korte sokken en die zaten in setjes van 5 paar. Dit is met tribal print.

En dit zijn sokken met streepjes en voor een strik, daar achter zitten sokken met strikjes en voor de rest drie paar met streepjes (wel in andere kleuren en patronen).

Dan een shirtje met korte mouwen, want ook daar hadden ze een hele berg van. Dit is met letters en die letters zijn dan óók weer tribal print. Er staat op: the beat go's on. Ik vond het wel een grappig shirtje, ook omdat er tribal print op zat. Ik draag trouwens nooit van  dit soort shirtjes, dus dat word een hele uitdaging om leuk te combineren.

Toen kwamen we bij de pyjama afdeling. Ik kocht dit slaap topje bij de broek die ik jullie zo ga laten zien. Dat zwarte rondje is trouwens een sticker die ik er nog af moest halen.

Je ziet nu maar één broekspijp, maar dat komt omdat hij zo op een hangertje geklemd zat. Ze geven die hangertjes trouwens gewoon mee, is me opgevallen. Op zich wel handig als je nieuwe hangers wil. Dit is trouwens alweer een soort tribal print. Sorry, ik vind het gewoon zo leuk!

Dan dit, ik zou dit een nachtjapon noemen, maar mijn vriendinnen lachten me hard uit toen ik dat zei. Hoe noem je dit dan? Nachthemd? Nou ja. Zeg maar een jurkje om in te slapen van hello kitty. Ik vind hello kitty niet heel erg leuk of zo, maar ik had even nieuwe pyjama's voor de lente en zomer nodig en deze was wel grappig. En die andere die ik hier voor liet zien is ook leuk, natuurlijk.

Dan deze leuke haar klemmetjes. Ik draai vaak de twee voorste plukjes van mijn haar en speld ze dan aan de achterkant van mijn hoofd vast, als je snapt wat ik bedoel. Ik vond het dan wel leuk om een zo'n speldje te gebruiken om die plukjes aan de achterkant vast te zetten.

En dan als laatste; dit setje van drie elastiekjes. Dit lag zo bij de kassa (iemand had het daar neergelegd) en ik vond ze echt heel leuk. Aan de bovenste zitten twee gouden kruisjes, aan de middelste een zilverkleurig peace teken en aan de onderste een metallic kruisje. Ik dacht dat het er wel leuk uit zou zien als je dat dan onderaan je vlecht doet.

Nou, dat was het, volgens mij heb ik nog nooit zo'n grote shoplog gehad! Ik heb die dingen van het Kruidvat en de H&M dan ook niet op dezelfde dag gekocht, anders was het wel heel veel. Nou ja, ik hoop dat jullie, ondanks het ontzettend lange artikel er toch nog van genoten hebben!
Babette






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen