maandag 13 mei 2013

Review Hema producten

Hoi allemaal, vandaag heb ik reviews van een aantal Hema-producten voor jullie. Ik had er een aantal en ik vond één product zo weinig, dus heb ik er maar een aantal gedaan. Zowieso, het is wel handig, want Hema is natuurlijk low-budget.



Als eerste de lipbalm stick van de Hema (ja, duh, heel het artikel gaat over Hema-producten). Ik had deze al heel vaak gezien en hij maakte me echt razend benieuwd. Ik had er nog nooit van gehoord, lipbalm met een kleurtje. Ik kon mij nieuwschierigheid niet bedwingen en besloot er een te kopen. Je had meerdere kleuren, maar dit vond ik wel een mooie. Een oranje-achtig koraal kleurtje. Het is de bedoeling dat je aan het zilveren ding aan de onderkant draait als de lipbalm 'op' is.

Hier zie je hem nog wat beter. \Ik vind de vorm niet erg handig, ik had liever gehad dat hij een beetje schuin afgesneden was, net als lipsticks. Het brengt namelijk niet erg makkelijk aan met zo'n kegelvorm.

Dit is hem dan op mijn lippen. Gewoon hetzelfde, zou je zeggen. Maar hij geeft wel degelijk een koraal kleurtje, alleen heel licht. Ik was wel een beetje teleurgesteld, moet ik zeggen. Ik had gehoopt dat hij iets feller zou zijn. Hij maakt je lippen dus lichter met een subtiel koraal kleurtje. Nog een nadeel is dat je de velletjes op je lippen best goed ziet zitten en dat je lippen er droger uit zien dan dat ze zijn. Erg lang blijft hij ook niet zitten. Eén uurtje? Hooguit. Ik klink erg ontevreden, maar ik ben niet zo kritisch, dus ik vind het niet zo heel erg dat hij niet lang blijft zitten, maar toch vervelend. Maar ja, het is wel een leuk natuurlijk kleurtje voor de meiden die van wat minder fel houden.

Dan de dip & clean nailpolish remover (Nogmaals, alle poducten zijn dus van Hema).  Een heel grappig systeem wat ik graag uit wou proberen. Ik vind de verpakking wel leuk, vrolijk. Ook hier was ik dus heel benieuwd naar. Je hoort hier trouwens best veel over bij bloggers. Ik ben er eigenlijk wel tevreden over.

Oké, de bedoeling is dus dat je je vingerkootje in dat gat in dat spons-achtige geval in het potje steekt. Je moet er dan mee ronddraaien, net zo lang tot de nagellak er af is. Je kan er trouwens ook remover uit gieten, als je het toch om een of andere reden met een watje wil doen. Maar goed, even to the point. Ik vind het systeem erg handig en snel. Ik vond het vroeger echt een ontzettend rotklusje met watjes en zo, maar nu kan je je nagellak er zo af halen! Wat me opviel is dat hij een zoete geur heeft. Beter dan dat het onwijs stinkt, maar ik ben er toch niet zo'n fan van. Van de geur, bedoel ik. Toch ben ik hier heel tevreden over. Een snelle, handige manier. Hij kostte wel iets van vier euro nog wat. Wel duur voor nagellak remover, maar als je de prijs op zich bekijkt valt het wel mee. Maar hier ben ik dus tevreden over!

En als laatste, een van de Hema chalky eyeshaders! Voor de duidelijkheid, dit is dus oogpotlood. Je hebt hier nog meer kleuren van, maar ik heb alleen de groen-blauwe kleur in huis. Ja, ik zeg in huis, want deze is eigenlijk van mijn moeder, maar ik mag hem dus ook gebruiken. Ik heb hem al een paar keer opgehad (ik breng dan een lijntje bij mijn waterlijn aan) en ik vond het erg leuk staan!

Hier zie je de kleur wat beter. Ik was er erg tevreden over, hij is gewoon de hele dag blijven zitten. Het heeft ook wel iets lente-achtigs, zo'n blauw-groen lijntje onder je ogen. Hij bleef dus de hele dag zitten en het is een mooie kleur. Ik heb geen idee hoeveel deze kostte, maar ik schat rond de twee of drie euro, of ertussen in. Maar ja, als iets van goede kwaliteit is, valt er dus ook niet zo veel over te zeggen!

Nou, dat was mijn artikeltje dan weer. Drie leuke Hema producten  waar ik toch zelf heel nieuwschierig naar was. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en als je vragen hebt kun je die natuurlijk altijd achterlaten in de comments! Ik schrijf trouwens weer om de dag een artikeltje!
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen