dinsdag 7 mei 2013

Outfit of the day

Hoi allemaal! Vandaag weer eens een OOTD, wat ik al een tijdje niet meer heb gedaan. Ik heb in het artikel een item aan dat jullie al voorbij hebben zien komen en daarom juist! Ik wou namelijk laten zien hoe je het kan combineren. Het is eigenlijk niet wat ik vandaag aanheb, maar ik vond het een leuke outfit voor een artikel.


Dit is dus de outfit. Ik droeg een mouwloze top van H&M op een lichte broek van de H&M. Het riempje weet ik niet meer. Aangezien ik in huis altijd sokken draag, had ik geen schoenen aan, maar voor buiten droeg ik zwarte gympen.


Dan had ik ook nog mijn peterpan-collar ketting aan van de Hema. Hij hoeft niet altijd zo laag, want hij heeft meerdere oogjes waaraan je hem kan sluiten, als je snapt wat ik bedoel. Ik vond hem heel erg leuk staan op deze top en aangezien mijn robot ketting stuk is (snik snik) vond ik dat ik er maar eens een andere bij moest dragen.

Omdat ik dacht dat het wel leuk bij het witte kraagje zou passen heb ik deze witte bolletjes oorbellen in van de H&M. Ze komen uit zo'n kaartje met een heleboel kleuren. Ik weet alleen niet of ze ze nog hebben, want ik kocht ze iets van twee jaar geleden. Maar ja, dit soort basic setjes met een heleboel van die knopjes zijn best makkelijk te vinden.

Nou, dat was de outfit voor deze keer, dit keer had ik eens geen ringen om. Ik ben trouwens weer om de dag aan het schrijven, ik weet het ik heb veel te lang niks geschreven, maar ik had even een pauze nodig. Die pauze had ook een  nut, ik heb weer inspiratie. Nou, ik hoop dat jullie niet al te boos op me zijn en dat jullie het een leuk artikel vonden. Doei!
Babette



6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk shirtje. En ohh, ik hou van je ketting. :) Echt een mooie outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele leuke top heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk truitje!


    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!! ik word echt blij van al die positieve reacties!

      Verwijderen