donderdag 16 mei 2013

nail-art inspiratie

Hoi allemaal, ten eerste, sorry dat mijn artikel nu pas online komt, maar ik zat in een enorme tijdnood vannochtend en gisteren eigenlijk ook, dus sorry. Anyway, mijn artikeltje gaat vandaag dus over nail-art inspiratie. Misschien vind je het wel leuk om te doen, maar heb je gewoon geen inspiratie. Een andere reden waarom ik dit artikel schrijf is, dat ik binnenkort een video voor jullie heb, een nail-art tutorial. Ik schrijf dit artikel dus om een beetje into de nail-art te komen.


Als eerste, tribal print op je nagels! Is dit niet supervet? Ik heb het zelf ook een keertje gedaan, alleen zag de mijne er anders uit. Komt ook omdat ik een andere had nagemaakt. Maar is dit niet leuk? Het staat echt ontzettend gaaf en origineel. Ik had er destijds ook behoorlijk wat complimentjes over gekregen. Echt heel leuk dus. Misschien ga ik hier ook maar eens een keer een tutorial over maken.

Oké, deze zie je best wel vaak voorbijkomen, maar toch wou ik hem even laten zien, gewoon, omdat ik dit echt heel leuk vind. Deze ga ik denk ik nog wel een keer namaken, denk ik.

Deze is heel simpel, misschien is dat handiger voor de mensen die nog niet zo lang met nail-art bezig zijn. Ik zelf ook niet, hoor, maar ik maak wel gewoon ingewikkelde dingen na. Het is nooit helemaal perfect, maar oefening baart kunst, en bovendien, het ziet er, ook al is het dan een beetje misvormd toch nog best leuk uit. Ik ga deze denk ik ook nog een keer doen. Ik vind van dit soort snorren plaatjes en kettingen en zo echt heel leuk.

Deze vind ik ook echt ontzettend vet. Ik ga proberen ook deze na te maken. Volgens mij zeg ik dat echt van alles, maar er zijn gewoon zo veel leuke dingen die je op je nagels kan maken! Maar ja, ik vind dit dus echt leuk.

Deze vind ik ook wel leuk. Niet zo heel erg, ik vind het zelf altijd leuker om een beetje iets uitgebreids te doen, zoals de vorig foto. Het zou trouwens ook een probleem worden voor mijn rechterhand, want ik ben dus rechts en ik kan met links wel figuurtjes en dat soort dingen maken, maar dus absoluut niet schrijven! Maar ja, voor de mensen die dat wel kunnen is deze wel leuk.

 Deze vind ik ook erg schattig. Door dat rood doet het me op een of andere manier aan kerst denken. Je zou het natuurlijk ook met andere kleuren kunnen doen, maar dat geld eigenlijk voor alle designs die ik jullie heb laten zien. In elk geval, erg schattig dus.

Dit vind ook ook heel leuk. Amerikaanse nagels. Ik vind zo'n beetje alles wat met Amerika te maken heeft eigenlijk wel leuk. Ik denk dat ik er later ook een keer naartoe wil. Maar goed, we dwalen af. Ik zat eigenlijk zelf ook al in mijn hoofd met het idee om zoiets als dit te maken, maar ik heb er dus ook een afbeelding van gevonden. Deze lijkt me wel moeilijk, vooral de ringvinger. Al die sterretjes en zo...

Nou, dat was het! Ik hoop dat jullie er inspiratie uit hebben gehaald en het een leuk artikel vonden. Nogmaals sorry dat het artikel zo laat online komt!
Babette









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen