donderdag 16 mei 2013

Mijn favo sieraden

Hoi mensen! Jullie vragen je vast af waarom ik nu alweer een artikel heb. Nou, simpel, ik had het artikel wat ik gisteren heb gepost een dag te laat online gezet. Maar goed, mijn artikel van vandaag gaat dus over mijn favoriete sieraden. Ik heb redelijk veel sieraden. Ik ben er, moet ik zeggen ook altijd wel dol op geweest. Als klein kind en op de basisschool ook al. Ik weet niet, sieraden kunnen zo veel doen! Bijvoorbeeld een heel saai effen shirt kan met een leuke ketting en en wat geinige armbanden ineens een heel leuk shirt worden! Omdat ik dus zo dol ben op sieraden laat ik jullie vandaag mijn favorieten zien! 


Als eerste iets waar ik erg veel leuke reacties op heb gekregen: Mijn kraagjes ketting. Ik wou eigenlijk al heel lang een shirtje met een kraagje, maar toen ik deze ketting bij de Hema zag hangen bedacht ik me op eens dat dit veel handiger was! Ik vind hem echt ontzettend leuk, Ik ben er gewoon dol op. Jullie hebben hem al kunnen zien in een OOTD

Dan deze armband, die ik jullie eigenlijk nog nooit heb laten zien, ik verbaas me er zelf over. Maar goed, hij straalt echt iets stoers uit, maar hij zou natuurlijk ook heel girly gecombineerd kunnen worden. Ideaal dus! Ik heb deze al iets van een jaar of een half jaar of zo. Sieraden blijf ik ook meestal heel lang dragen. Ik weet niet, die blijven op de één of andere manier toch langer leuk dan kleding. Maar ja, ik ben hier dus ook dol op!

Dan deze geweldige ketting. Je kan het niet goed zien omdat hij weerkaatst, maar hij is goud kleurig. Hij komt van de H&M. Ik vind deze heel mooi bij bloesjes, maar laatst had ik hem ook een keer gecombineerd met een zwarte blazer en een top met tribal print die ik ook al een keer in een shoplog van H&M had laten zien. Ik vind hem echt heel chique en elegant. Hij maakt je outfit net iets vrouwelijker. Heel veel, zelfs. Ik denk dat jullie nu denken: 'Hoe krijg je dit nou weer om je nek? Heel simpel, de uiteinden iets van elkaar buigen en van voren om je nek schuiven!

Dan dit ringen setje van H&M dat ik ook al eerder in een shoplog heb laten zien, alleen zag je toen niet zo goed hoe ze er uit zagen. Het ziet er zo waarschijnlijk ook een beetje raar uit, maar zo zie je het beter, en bovendien, ik had geen zin om elke ring apart op de foto te zetten, want dan ben je nog wel een uurtje bezig. Maar goed, het zijn dus voornamelijk stoere ringen die heel leuk te combineren zijn met een  andere aan diezelfde hand. Ze zien er uit als wapens, en dat zijn het eigenlijk ook wel. Toen ik dering die ik hier om mijn wijsvinger heb een keertje omhad en mijn stoffen handschoenen aandeed kwamen de punten erdoorheen!

En als we het dan toch over puntige voorwerpen hebben, kunnen we gelijk verder gaan met deze oorbellen (mooi bruggetje, vind je niet?). Ik ben echt dol op dingen die met tribal print te maken hebben, dat weten jullie denk ik nu wel. Daarom slaakte ik ook een gilletje toen ik deze bij een winkeltje genaamd S-like side zag hangen. Ik vind ze dus ontzettend gaaf en ze passen ook vrijwel overal bij. Ik vind het ook zo leuk dat ze driehoekig zijn! Ik vind ze echt geweldig! Oké, rustig, Babette. Ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk is. IK BEN ER DOL OP!!!

En tot slot, ook al iets wat jullie meerdere malen voorbij hebben zien komen, de beruchte kruisjes ring van de V&D. Ik vind hem gewoon zo leuk! Hij is een beetje oranje-achtig, wat wel raar is want ik heb echt een ontzettende hekel aan de kleur oranje (sorry Willem-Alexander en Máxima). Maar, ik heb besloten om gewoon te doen alsof hij okergeel is en hem dus met okergele dingen te combineren. Mijn moeder vond hem verschrikkelijk, iedereen op school vond hem geweldig.

Nou, dat was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie van het artikel genoten  hebben!
Babette



2 opmerkingen:

  1. o my, ik heb die eerste ketting bij de hema zien hangen, na wat getwijfel toch niet gekocht. Nu ik hem hier op de foto zag vond ik deze echt heel leuk en wilde ik kijken waar hij vandaan kwam. Tja, nu zal ik deze toch moeten kopen , haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ken dat! Had ik ook toen ik hem voor het eerst zag. Heb hem uiteindelijk toch meegenomen, en het is zeker geen miskoop geweest!

      Verwijderen