donderdag 9 mei 2013

Mijn favo haar accessoires

Hoi mensen, ik heb best wel veel haar spullen en ik vind het ook altijd leuk om iets met mijn haar te doen. Zo heb ik strikjes klemmetjes, elastiekjes die er leuk uit zien, en allemaal van dat soort dingen. Vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien!


Om te beginnen dit strikje van de Hema. Strikjes in je haar is toch wel een trend geworden en ik vind het dan ook heel erg schattig. Je hebt kleinere, grote, alle soorten en maten. Ik vind het heel erg schattig. Ik moet wel bekennen, ik heb deze nog nooit ingehad. Ik kwam er gewoon niet aan toe en ik was hem eigenlijk een beetje vergeten. Maar, ik ga hem waarschijnlijk binnenkort toch een keertje uittesten en dan zien jullie hem terug in een OOTD!

Dan deze leuke elastiekjes. Ik vind ze echt heel erg gaaf en stoer. Het elastiekje met de twee kruisjes is mijn favoriet en die met het ene kruisje vind ik ook heel gaaf. Het peace teken vind ik niet zo. Ik vind het gewoon niet zo'n mooi teken en ik nam deze eigenlijk mee voor degenen met de kruisjes.

Dan dit ding, genaamd een haircuff, van de H&M. Je moet het elastiekje wat eraan vast zit dus gebruiken om een staart te maken, en dan doe je dat gouden ding eromheen. Ik vind dit een hele leuke manier om een paardenstaart te maken, en het staat ook heel erg chique. Ik heb deze nog best vaak gedragen. Volgens mij heeft de H&M hem nog steeds.

Dan iets wat heel veel van jullie wel zullen kennen. De haardonut. Deze komt van de H&M. Ze hebben eigenlijk toch best wel leuke haarspullen daar. Ik heb deze echt héél vaak gedragen. Het staat ook gewoon zo leuk vind ik. Voor degenen die niet weten wat je nou met dit ding moet doen, je moet hier dus een knot mee maken. Op youtube vind je heel veel filmpjes over hoe je ze nou moet gebruiken. Ik ga hier geen artikel over schrijven (sorry!) want je kan hier al zo veel over vinden dat het mij nogal overbodig lijkt.

Je zal wel denken: wat is dit nou weer. Dit zijn dus gewoon elastiekjes! Ze zijn dus rekbaar en je kan ze ook gewoon om je arm doen, dat staat ook wel leuk. Ik kende deze elastiekjes wel van de Amerikaanse youtubers, maar ik had ze nog nooit in Nederland gezien. Tot afgelopen zaterdag! Ik zag ze bij een winkel genaamd mooi. Het is een parfumerie, maar ze hebben er ook sieraden. Toen ik later langs Etos kwam, zag ik dat ze daar ook van dit soort elastiekjes hadden, maar dan in rustige kleuren en van het merk zenner. Dit is trouwens van het merk Dawai. Nog nooit van gehoord, maar ik vind ze dus echt heel leuk en net iets origineler dan normale elastiekjes.

En dan als laatste, de doodeenvoudige clipjes. Ik laat mijn pony lang groeien (Hij is nu tot net over mijn lippen) en dan is het wel fijn als je je haar even uit je gezicht kan hebben. Deze gebruik ik dagelijks en ik vind ze heel fijn. Ze zijn wederom weer van Zenner en je kan dit soort clipjes bij de Etos of bij andere winkels waar ze haarspullen verkopen vinden.

Nou, dat was het artikel. Misschien heb je er nog inspiratie uit gehaald voor als je een keer wat met je haar wil doen. Tot snel!
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen