donderdag 23 mei 2013

haartrends van de laatste tijd

Hoi mensen, vandaag gaat mijn artikel dus over haartrends van de laatste tijd. Het zijn er best veel. Maar ja, je kan ook zo veel leuke dingen doen met je haar! Er zitten ook haartrends tussen voor mensen met wat minder lang haar, zoals de bandana bijvoorbeeld. Het zijn trouwens niet alleen haaraccessoires, maar ook dingen die je met je haar kan doen. Echt, ik verbaas me erover. Volgens mij deed iedereen voordat deze trends er waren gewoon zijn haar in een staart of los. Maar ja, ik ga niet al te veel verklappen. Laat ik maar beginnen met het artikel!




Om er dan ook maar meteen mee te beginnen, de bandana. Ik vind het persoonlijk best een leuke trend, maar ik weet niet of ik er ooit zelf mee over straat zou gaan. Het past niet echt bij me en ik heb echt NOOIT iets van een haarband in.

Deze is wel héél erg groot, maar het dus ook een hele bekende haartrend. Ik denk dat bijna iedereen hem wel kent. Als je wil weten hoe je met zo'n speciale donut een knot moet maken, kan je er filmpjes van opzoeken op youtube. Je kan ook een haar donut maken met een sok! Ik vind dit een leuke manier om je haar uit je gezicht te hebben en ik heb dan ook heel vaak zo'n knot gedragen. Je hebt hier echter wel lang haar voor nodig.


De visgraat vlecht is vast ook iets wat heel veel mensen kennen. Je moet hier dus een bepaald soort vlechten voor onder de knie hebben, ook dit kan je heel makkelijk op youtube opzoeken. En geloof me, als je eenmaal weet hoe het moet is het eigenlijk heel makkelijk. Ik heb zelf ook wel eens een visgraat vlecht ingehad, maar ik draag het niet regelmatig of zo. Toch vind ik het er behoorlijk kunstig uitzien en echt een leuke haartrend.

De haircuff  hebben jullie bij mijn favoriete haar accessoires al voorbij zien komen, maar op deze foto zie je veel beter wat nou uiteindelijk de bedoeling is. Je hebt ook andere soorten en vormen, maar zelf vind ik dit de leukste. Zo een heb ik er dan ook zelf. Op deze manier kan je je paardenstaart een beetje opleuken. Een tip: bij H&M hebben ze er heel veel!

Ja, ja, ik weet het, de haarstrik heb je ook al voorbij zien komen, maar het is gewoon wel een haartrend! Ik vind het zelf heel leuk om dan de twee voorste plukken van je haar van achteren vast te maken met zo'n strik. Dat kun je ook op de foto zien. Je hebt ze in alle soorten en maten! Van kant, met een patroon, of gewoon met een leuk kleurtje. Ik vind een kleinere wel wat leuker, want deze op de foto is wel enorm.

Nou dat was het! Ik zeg niet dat dit alle haartrends zijn, maar gewoon haartrends die mij wel aanspreken en toch best wel grote trends zijn. Sorry dat mijn artikel van vandaag 's middags pas online komt, maar ik was het vannochtend echt vergeten. Ik heb het ook best druk met school. Maar ja, ondanks dat hoop ik dat jullie het een leuk artikel vonden!
Babette


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen