woensdag 1 mei 2013

Favorieten van de maand April

Hoi allemaal, de maand is weer eens afgelopen en ik wou vandaag dus een artikeltje schrijven over mijn favorieten van de maand. Ik ben niet van plan dit elke maand te doen, omdat het dan misschien een beetje saai word en ik zowieso niet elke maand genoeg favorieten heb voor een heel artikel. In elk geval, geniet van dit artikel!

Dit is echt een douchegel die ontzettend lekker ruikt! Een beetje zoetig, ik vind het heel moeilijk om geuren te omschrijven. Ik nam hem gelijk mee. Op de verpakking staat dat hij nieuw is, zoals jullie ook kunnen zien. Hij is in de geur amandelolie en hibiscus. Nou, ik weet wel wat van die amandelnootjes zijn, maar van amandelolie had ik eigenlijk nog nooit gehoord. Hibiscus is volgens mij een bloem of plant, ik weet het ook allemaal niet, jongens. Het ruikt in elk geval lekker en daar gaat het mij om!

Dan deze mascara 'flared' van Maybelline the Falsies. Hij zou volume moeten geven, maar als je een paar laagjes aanbrengt maakt hij je wimpers juist heel erg lang. Van volume merk ik eerlijk gezegd niet zo veel. Het maakt ook niet echt uit, aangezien ik van mezelf wel volume in mijn wimpers heb, maar stel je hebt dat juist niet, dan denk ik dat hij niet echt volume geeft. Als hij op is ga ik hem wel opnieuw kopen, denk ik.

Dan deze handcreme van Vaseline. Ik gebruikte hem eigenlijk nooit en ik had hem meer dan een jaar geleden gekocht. Toen ik opeens heel erg last van droge handen kreeg, besloot ik hem eens te gebruiken. Hij zorgt ook nog voor sterkere nagels, maar dat hoefde van mij eigenlijk niet. Als die handen maar gewoon minder droog werden. En daar zorgde hij voor. Hij is nu bijna op, maar ik heb hem deze maand en daarvoor dan ook heel vaak gebruikt.

Dan deze dip en clean nailpolish remover van de Hema. Ik had hier al veel reviews over gelezen en dat systeem maakte me ook heel nieuwschierig, dus had ik hem meegenomen. Ik vind het wel handig, geen gedoe met watjes en zo. Ik ga hier misschien samen met wat andere Hema producten een review over schrijven.

Dan deze deodorant voor vrouwen van Rexona. Het is met zo'n stick systeem. Je moet hem dus aan de onderkant zo naar boven draaien. Hetzelfde systeem als met lipstick. Ik moet zeggen; dit is de enige deo die tot nu toe ook echt werkte voor mij. Je ruikt gewoon helemaal niks! Meestal heb ik als ik heb gedoucht en dan deo op doe, dat ik dan toch het zweet erdoorheen ruik, en dat ruikt niet erg prettig! Bij deze heb ik dat niet. Hij werkt echt goed. Hij heeft trouwens niet echt een geurtje. Het ruikt gewoon fris.

En tot slot; deze twee oogschaduws van Sephora die samen met elkaar in een doosje zitten. Op de foto ziet de lichtste kleur er donkerder uit, maar in het echt is hij iets lichter. De andere kleur is dus donker bruin. Op je ogen is hij echt niet zo donker als in het doosje, maar het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je aanbrengt. Twee mooie kleuren!

Nou, dat waren mijn favorieten van deze maand! Als jullie ergens een review over willen hoor ik het graag!
Babette


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen