zondag 12 mei 2013

Bobline?

Hoi allemaal, jullie vragen je vast af wat de titel betekent en waar dit artikel over gaat. Namelijk over het volgende: Ik wil misschien een bobline. Geen hele korte hoor, maar ongeveer op mijn schouders en dan van achteren korter dan van voren.



Deze foto van Keira Kneightley had ik altijd als voorbeeld. Ik heb bedacht dat ik hem iets langer wil. Niet veel langer, hoor, want zo'n hele lange bobline vind ik dan ook weer niet leuk.

Dit vind ik ook een mooie foto. Je kan hier goed zien hoe hij geknipt is.

Die van Selena Gomez vond ik er ook wel leuk uit zien, maar de bob van Keira Knightley is wat schuiner en dat vind ik leuker.

Zo lang is mijn haar nu. Het golft niet vanzelf, hoor. Ik slaap altijd met een vlecht om klitten te voorkomen. Ik heb best lang haar. Het was eigenlijk nooit mijn bedoeling om het zo lang te laten groeien, want ik heb het ook een tijd gehad dat de afstand met mijn schouders iets van twintig cm was, maar dat is dus onbewust heel erg lang gegroeid. Ik denk dat het in een jaar is gebeurd, mijn haar groeit best snel. Maar ik ben het zat. Ik loop eigenlijk al sinds groep zeven met het idee om een bobline te nemen rond, en nu een paar vriendinnen van me ook kort haar hebben genomen begon ik dan toch weer te twijfelen. Wat vinden jullie? Zal ik het doen? Zouden jullie het ook durven? Laat alsjeblieft in de comments achter wat jullie vinden.
                                                               Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen