zondag 7 april 2013

Shoplog Leidsehagen

Ik weet het, ik weet het, ik shop veel in Leidsehagen de laatste tijd, maar ik vind het gewoon zo leuk. Nou ja, ik moest zeg maar een leuk tasje hebben wat ik mee kon nemen naar een schoolfeest dat gaat komen en dat wilden we even gaan halen en mijn moeder had een nieuwe spijkerbroek nodig, dus ja, we waren er wel met een reden. Altijd op het moment dat ik iets koop denk ik dat het veel te veel is, maar als ik dan thuis ben valt dat dus heel erg mee.

Als eerste gingen mijn moeder en ik naar de H&M. Dit is het tasje dan geworden. Je kan het schouderbandje ook in de tas doen, maar ik draag hem liever zo omdat ik dat handiger vind. Hij heeft studs aan de onderkant van de 'flap' wat ik een leuk en stoer detail vindt, ik ben de laatste tijd wel van de studs. Ik had dit tasje al eerder gezien, en toen had ik later spijt dat ik hem niet meegenomen had. Nu dacht ik: En nou raak ik je niet meer kwijt ook! Dus ik nam hem mee. Hij kostte rond de 20 euro, wat ik toch wel prijzig vind voor de H&M. Maar ach, ik heb het er wel voor over, ik vind het een leuke tas.

Hier zie je goed hoe de studs er uit zien. Het zijn niet van die vierkante, maar kegelvormig en dan zonder punt aan de bovenkant. Ik hoop niet dat dit een te warrige uitleg is. Nou ja, de foto spreekt voor zich.

Dan kocht ik nog iets wat ik al heel lang wilde, maar dan niet speciaal deze, een legging met een printje. Ik liep bij de H&M naar beneden, daar hangen de divided spullen en om de een of andere reden vind ik die altijd net wat leuker. Het eerste wat ik zag was een rek vol met leggings, zowel leggings met patroontje als effen. Ik was hier zo blij mee! Echt, ik was al zo lang op zoek naar een legging met een leuk patroontje, en dan heeft H&M een heel rek vol! Nou ja, ik koos deze met een grijs met wit tribal printje, ik ga deze dan combineren met een blouse die net over mijn billen valt. Ik vind het anders namelijk een behoorlijk raar gezicht.

Ook kocht ik deze ketting, die ik al eerder had gezien en waarvan ik twijfelde of zoiets mij wel leuk zou staan, maar ja, ik dacht: 'Ach, wat kan mij het schelen', en ik haalde hem vrolijk van het sieraden rek. Ik denk dat deze heel mooi te combineren is met een okergeel shirtje of met een witte of zwarte blouse. Ik vind hem wel chique.

En toen liepen we naar de body shop, en nam ik -eindelijk- de eau de toilette van Japanese cherry blossom mee. Ik had namelijk een sample meegekregen en die gebruikte ik elke dag, dus was hij behoorlijk snel op. Ik moest en zou hem meenemen en dat heb ik dus ook gedaan. Hij kostte best veel, 22 euro. Ik kreeg hem uiteindelijk van mijn moeder, echt heel lief van haar. Er komt nog een review van. Eigenlijk is dit alweer iets wat ik al een tijdje wou!

En dan als laatste gingen we langs de Hema en kocht ik nóg iets wat ik al een keer had gezien. Een ketting, en dat is dan een peter pan collar. Oftewel, een heel schattig kraagje. Ik wil al zo lang iets met zo'n kraagje en nu heb ik het eindelijk, dus daar ben ik heel blij mee. Ik ga dit dan combineren met tops met een wat hogere hals, zodat het een beetje lijkt alsof het kraagje er echt aan vast zit. Deze kostte 13 euro, wat ik ook behoorlijk prijzig vind voor de hema.

Nou, dat was dan de shoplog, ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden, tot de volgende keer!
Babette


4 opmerkingen: